Dieselen met N-allure's

Gestart door knoopie, 24-10-2009 20:25:45

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: elianmars op 09-09-2012 23:37:51
Citaat van: knoopie op 09-09-2012 14:54:28
Nog een paar plaatjes geschoten tijdens het middagje schiphol van de volvo.

http://i49.tinypic.com/2cdk8bt.jpg

http://i50.tinypic.com/o05q4i.jpg

Op de tweede foto probeert je wagen ook te vliegen? ;D
Vanwege lokale donkere wolken is de start afgebroken zeker

elianmars

Vanavond hebben we het roetmonster onder handen genomen.
Nieuwe olie, oliefilter, brandstoffilter en interieurfilter. Ook de remvloeistof hebben we ververst.

Dat laatste was nog even spannend. We lagen samen onder de wagen, aan de achterkant, toen we plots gedruppel hoorden  :eusa_eh:
Stond de Powerbleeder fijn remvloeistof in de rondte te spuiten. Scheurtje in het slangetje, net boven de aansluiting op de pot  :eusa_wall: :eusa_wall: De vloeistof zat op het spatbord en de voorbumper.
We hebben zo snel mogelijk met veel water alles schoon gespoeld, aangezien de lak van de auto niet blij wordt van remvloeistof. Gelijk een laagje wax er overheen, zodat de lak ook weer beschermd is.

Servicelampje gereset, dus dat blijft ook niet meer branden.

Richard, het was weer gezellig. Ik heb vooral genoten van K3!  :eusa_dance: ;D  Je kunt voorlopig weer vooruit  :)

Sbv

Een keer wat anders als een deukje in een voorscherm toch  ;D

Mooi dat het allemaal gelukt is, kan Richard weer 20k km sturen.
Verder geen foutmeldingen meer in de auto ? Ik heb deze niet meer uitgelezen na het pompriem avontuur

elianmars

Citaat van: Sbv op 12-09-2012 00:02:45

Verder geen foutmeldingen meer in de auto ? Ik heb deze niet meer uitgelezen na het pompriem avontuur

Het is me niet gelukt om de auto uit te lezen met Vida. Ik begreep er niks van, aangezien jij het een tijdje terug wel hebt gedaan  :eusa_think:

knoopie

inderdaad zo is het gegaan was een gezellig avondje zo weer met elkaar.
We vonden nog een bout bij het afvoerpijpje voor het regenwater aan de kant van het interieur filter. Deze was hard nodig om te vervangen.

Km-stand staat op dit moment op 407.752 was er iets langer mee doorgereden met de olie dan was gepland  :eusa_shifty:
Hij loopt als een zonnetje en morgen effe keurig netjes de olie weg brengen + de andere spullen. Maak wel een kopie van K-3, jij bent net zo gek van Josje als ik, daarom schaam ik me er totaal niet voor en begreep uit je zangtalent dat jij dat ook niet doet.....

Volgende keer er toch maar weer bij zijn hoor Sander  ;)
Bedankt amico voor de helpende hand en het exstra jerry-kannetje..... ;D

Sbv

Citaat van: elianmars op 12-09-2012 00:04:37

Het is me niet gelukt om de auto uit te lezen met Vida. Ik begreep er niks van, aangezien jij het een tijdje terug wel hebt gedaan  :eusa_think:
Vreemd, ik heb een tijd geleden de auto een paar maal gewoon netjes uit kunnen lezen. Het duurt een tijdje maar gaat prima

elianmars

Citaat van: Sbv op 12-09-2012 09:00:22
Citaat van: elianmars op 12-09-2012 00:04:37
Een keer wat anders als een deukje in een voorscherm toch  ;D

Het is me niet gelukt om de auto uit te lezen met Vida. Ik begreep er niks van, aangezien jij het een tijdje terug wel hebt gedaan  :eusa_think:
Vreemd, ik heb een tijd geleden de auto een paar maal gewoon netjes uit kunnen lezen. Het duurt een tijdje maar gaat prima

Ik kon de knop om uit te lezen niet aanklikken, zeg maar.

Misschien doe ik iets verkeerd, ik ben nog steeds niet zo handig met Vida.  Jij doet het intussen met je ogen dicht  ;D

Sbv

Ik neem ook Vida misschien dat daar het verschil in zit  ;D

elianmars

Citaat van: Sbv op 12-09-2012 09:40:46

:eusa_doh:  Ik bedoel natuurlijk Vida ;D

Sbv

Citaat van: elianmars op 12-09-2012 10:47:04
Citaat van: Sbv op 12-09-2012 09:40:46

:eusa_doh:  Ik bedoel natuurlijk Vida ;D

Kan het zijn dat je dice niet gezien werd ?

Ik heb wel meer v70 en s70 uitgelezen

grijzev70tdi

Heb het vorige week op stage gedaan, MY 2000 (classic, 2,5D) wil best  wel, duurt wat langer
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Dice ziet 'm wel. Ik zie diverse gegevens van de wagen, maar de knop 'foutcodes zoeken' (of zoiets) is niet klikbaar.

Sbv

Citaat van: elianmars op 12-09-2012 18:44:26
Dice ziet 'm wel. Ik zie diverse gegevens van de wagen, maar de knop 'foutcodes zoeken' (of zoiets) is niet klikbaar.
Duurt gewoon erg lang dat is het probleem denk ik. Kan wel 1 of 2 minuten duren kan ik me herinneren

elianmars

Citaat van: Sbv op 12-09-2012 19:11:51
Duurt gewoon erg lang dat is het probleem denk ik. Kan wel 1 of 2 minuten duren kan ik me herinneren

Ik moet toch maar eens een cursus Vida Dice gaan volgen, ben ik bang  :eusa_shifty:

knoopie

Citaat van: elianmars op 12-09-2012 20:54:16
Citaat van: Sbv op 12-09-2012 19:11:51

Ik moet toch maar eens een cursus Vida Dice gaan volgen, ben ik bang  :eusa_shifty:

duurde veel langer zal het niet aan de laptop liggen Marcel of heb je naar alle nummers van Josje zitten luisteren.....