heftig bokkende motor + lamba brand

Gestart door Antonio, 26-10-2009 20:11:22

Vorige topic - Volgende topic

Antonio

kost zeker meer dan 5.- euro zo'n cat en lmm en lambdasensor ;D

Jeroentjuh

Ik zou eerst gewoon ff een andere LMM proberen, misschien iemand waarvan je hem ff mag lenen?

Antonio

Ik breng h'm morgen maar even naar JMR vakgarage. Kan nu in ieder geval dat stuk rijden. Zal de info doorspelen en verslag uitbrengen zodra ik meer weet.

Thanx mannen!

Antonio

Voorlopige conclusie JMR: LMM kost: 260.- ex BTW voor alleen de LMM. Plus uurtje diagnose/inbouwen samen 350.- incl BTW.

Is dat een beetje normale prijs??

Misha

Citaat van: Antonio op 28-10-2009 19:23:51

Voorlopige conclusie JMR: LMM kost: 260.- ex BTW voor alleen de LMM. Plus uurtje diagnose/inbouwen samen 350.- incl BTW.

Helaas wel ja.

Nu kost inbouwen 3 minuten werk max, en kan echt iedereeen die met lego heeft gespeeld dat.
DUs daar bespaar je al snel, er is verder niets van afstel of diagnosewerk voor nodig.

LMM is zelf heel duur, soms staat er wel eens 1 te koop tweedehands  :eusa_whistle:

Je kunt ook zelf gaan shoppen, maar zou voor LMM een origineel aanschaffen
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Antonio

hmja, ik bespaar elk jaar 4500.- netto op afschrijving, dus ik heb nog wel wat over ;D.

Ludo

Citaat van: Misha op 28-10-2009 19:28:31
Citaat van: Antonio op 28-10-2009 19:23:51

Helaas wel ja.

Enkel als het gaat over een Bosch onderdeel.  ;)

Antonio

Ter lering ende vermaak.

LMM is vervangen + 5 bougies + 2 dagen huur van een nieuwe suzuki Swift. Alles bij elkaar 430.-. Gewoon niet omrekenen. Net doen of het guldens zijn en fluiten maar weer!

Bedankt weer heren!

thuur

Citaat van: Antonio op 30-10-2009 12:01:44
Gewoon niet omrekenen. Net doen of het guldens zijn en fluiten maar weer!

Wat moet je nou met guldens? Daar kun je echt niets meer mee hoor :P
Als je van grote getallen houdt dan reken je het maar om naar de voormalige Lires.

Mooi dat het opgelost is!

Gr 8)

Antonio

Even wat anders. Met de nieuwe LMM meet ik een gemiddeld verbruik van 9.7ltr  per 100km.  Voor een motor met 290 pk een wel hele nette waarde. Het verbruik lag altijd rond de 10.5 per 100km. Auto is tevens een stuk sneller. 0-100 in 6.7 sec ipv 7.3 sec.

Is dat een bekend verschijnsel :eusa_think:??

Jeroentjuh

Een LMM raakt gewoon vervuild in verloop van tijd, maar dit gaat in zulke kleine stapjes dat je dit eigenlijk niet merkt, nu heb je in 1x een nieuwe en dan merk je dat dus wel.....