nieuw gezicht dus even voorstellen

Gestart door 850t5rrica, 01-11-2009 20:15:58

Vorige topic - Volgende topic

850t5rrica

Wij zijn sinds 4 maanden de trotse bezitters van een 855 t5r uit 95.
Het is waarschijnlijk een oude bekende voor sommige van jullie,die een tijdje uit het zicht is geraakt.
Bij deze" hij er weer"!
Jammergenoeg ligt de automaat op zijn ruggetje en is aan vervanging of revicie toe. :-\ (tips?)
Zodra de roffel weer terug is zal ik zeker een paar plaatjes van het plaatje schieten.
Ik ben overigens Rene 32 jaren jong en nog altijd auto en snelheids gek.
Ik kom uit amsterdam en ben zzper voor beroep.
Ik moet eerlijk bekennen dat de 850 door mijn vrouw is uitgekozen.
leuke gezinsauto zij ik( zeker met 300 +pk. )
ik kom er later nog op terug en met plaatjes uiteraarrrrd!
Laters Rene.

993GT2

Welkom op het forum en laat de plaatjes maar verschijnen.
Veel plezier en succes met de reparatie!
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

henry classic v70

Welkom Rene, ben benieuwd naar exterieur en interieur...
Moeders de vrouw heeft smaak :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Tim N

joes

;D Hi Rene welkom op het forum !

Met betrekking tot je automaat:
Ik ben net bezig mijn automaat/AT te vervangen door een handbak/MT dit is geen sinecure maar is meer vertoond, er zijn een aantal forumleden die daar reeds enige routine in hebben, maar het blijft een relatief duur grapje.

Je kunt eenvoudig je automaat inleveren bij Volvo en een ruilautomaat bestellen kosten +/- 1500 € deze of gene heeft wel een relatie met een dealer waardoor je hier korting op kunt krijgen dan kost ie volgens mij 1250-1300 € (orienterend) je hoeft niet perse de automaat in te leveren op hetzelfde moment dat je de "nieuwe automaat" ophaalt, zo kun je blijven rijden monteren en dan inleveren, dit is de goedkoopste oplossing zeker voor een auto voor je vrouw.

Wil je een ombouw van AT naar MT dan komt er wezenlijk meer bij kijken dat kun je hier op het forum wel vinden dat loopt gauw in de 2.500 tot 3500 € inclusief montage en onderdelen.

Succes !  :eusa_angel:

bassie81

Hoi Rene,

Welkom van een andere 32 jarige zelfstandige.

Ik neem aan dat je de auto zakelijk gaat rijden??

Als je daar nog niet over gedacht hebt, dan wil ik je wel even uitleggen waarom dat fiscaal aantrekkelijk is  ;D

)()()sT

Welkom....

Citaat van: 850t5rrica op 01-11-2009 20:15:58
Het is waarschijnlijk een oude bekende voor sommige van jullie,die een tijdje uit het zicht is geraakt.

Welke is het dan?
Wat betreft de automaat, dat is balen, ik hoop bij de mijne dat ie het nog een tijd uit houdt, want die kosten voor een revisie zijn niet mis.
Als ie weer gemaakt is... geniet er van!

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: