even voorstellen

Gestart door alex V50, 26-12-2003 20:28:26

Vorige topic - Volgende topic

alex V50

Sinds kort ben ik in het gelukkige bezit van een 850, en mede daarom neus ik hier steeds meer rond. Leek me daarom wel zo netjes om me even voor te stellen.

Ik ben Alex, 21 jaar en ik kom uit Zoetermeer. Op dit moment studeer ik aan de Haagse Hogeschool en ik hoop binnen 1,5 jaar klaar te zijn.

Ik ben al een hele tijd geleden aangestoken met een fikse Volvo-verslaving.
Ik vond het altijd al hele mooie auto's, daarnaast rijd mijn vader al 15 jaar Volvo en zodoende zit ik al 15 jaar mee te genieten.

Zelf heb ik altijd geroepen dat ik zo snel mogelijk een Volvo wou rijden maar aangezien ik maar een arme student ben heeft dit toch nog een aantal jaar geduurd.
Via wat omwegen zoals een peugeot en een aantal Alfa's ben ik sinds een week de trotse eigenaar van een paars metallic850 sedan 2.5 20v automaat. De onderhoudshistorie is bekend en de vorige eigenaar ook (klant van mijn vader). Hij heeft 185.000km gelopen en de belangrijkste opties zijn de lederen bekleding, de ECC en de cruise control.
Er markeren een aantal dingen aan maar dat zat allemaal verwerkt in de aankoopprijs (waardoor ik als student zijnde de auto kon kopen) dus dat is geen probleem. Zo moeten mijn bumpers opnieuw gespoten worden ivm wat parkeerschade en zal er rechtsachter zelfs een compleet nieuwe deur in moeten.
Mijn oom heeft echter een autoschadebedrijf dus dat zal geen problemen vormen...
Deze is trouwens gevestigd naast het jullie welbekende Rica in Wateringen.

Binnenkort zal ik ff een foto bij mijn profiel plaatsen.

Gr. Alex.
Citaat van: fearless op 26-09-2006 22:00:27
Ik vlam!
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience

rogier

Weer een jonge 850 liefhebber erbij! Gefeliciteerd met je aankoop en veel roffel plezier.

R.Bijl

gefeliciteerd, ik ben zelf sinds 6mnd in het bezit van een
dealer onderhouden 850 2.5 20v aut. estate en deze wagen is toppie.
ik woon trouwens 25 min bij je vandaan
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Raf

welkom,
weer een Volvo en 850 liefhebber bij op het forum!

hopelijk vind je hier al de antwoorden die je zoekt.

en zet er effe enkele foto's van on-line, dan kunnen we een beetje meegenieten.
van welk jaar is je 850 trouwens?

Citaat van: alex 2.5 20v op 26-12-2003 20:28:26paars metallic850 sedan 2.5 20v automaat.

paars is volgens mij officieel aubergine ;)

Raf
De gustibus non disputandum est!

denkweb

Citaat van: Raf op 27-12-2003 11:08:20
Citaat van: alex 2.5 20v op 26-12-2003 20:28:26paars metallic850 sedan 2.5 20v automaat.

paars is volgens mij officieel aubergine ;)

Raf

De mijne is officieel blauw... maar ik moet ook nog langs de carwash om hem weer in die kleur te krijgen  ;D

Pretorian

Veel plezier met je nieuwe aanwinst, en welkom op het forum
If you want the job done right, hire a professional!          Volvo 850 Club lidnummer 0703300

rogier

Citaat van: bijl op 27-12-2003 09:14:12
gefeliciteerd, ik ben zelf sinds 6mnd in het bezit van een
dealer onderhouden 850 2.5 20v aut. estate en deze wagen is toppie.
ik woon trouwens 25 min bij je vandaan
Zuid-Holland krijgt er steeds meer roffelaars bij idd :)

R.Bijl

hoe meer,hoe beter gezellig toch
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....