Motor verzuipt, injector lek?

Gestart door marc-850, 07-11-2009 13:21:50

Vorige topic - Volgende topic

marc-850

Wanneer de 850 GLT een paar dagen heeft stil gestaan, is-ie iedere keer verzopen. Ik verdenk 1 van de injectoren ervan, dat deze niet helemaal meer afsluit. Hoe kan ik dat controleren?

Zijn er nog andere mogelijkheden, buiten de injectoren, wat dit probleem kan veroorzaken?

arjenT5R

lekke koppaking? waterslag  ;D
maar denk ook meer richting injector. even de bougies er uit draaien dan weet je het snel genoeg lijkt me.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Peer ke

Bij mij was dit een verrotte brandstofretourleiding. Deze loopt vanaf de benzinedrukregelaar naar de stalen retourleiding. Er zat een scheur in waardoor op een of andere manier de brandstof in het inlaatspruitstuk liep. kost je 2eu aan benzineslang. Meerdere 850's van een jaar of 15 a 16 hebben dit probleem al gehad.

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

thuur

Citaat van: marc-850 op 07-11-2009 13:21:50
Wanneer de 850 GLT een paar dagen heeft stil gestaan, is-ie iedere keer verzopen. Ik verdenk 1 van de injectoren ervan, dat deze niet helemaal meer afsluit. Hoe kan ik dat controleren?

Zijn er nog andere mogelijkheden, buiten de injectoren, wat dit probleem kan veroorzaken?

Na een paar dagen stilstand, voor het starten uiteraard, de bougies een voor een eruit draaien en je neus in het gat steken. Als het naar een tankstation ruikt heb je de verdachte injector(s) te pakken.

Ook je drukregelaar is verdacht.

Gr 8)