turbo V70R 98 FWD

Gestart door matrixxv70R, 16-11-2009 17:03:36

Vorige topic - Volgende topic

matrixxv70R

hey hallo mensen mischien een stomme vraag maar wat voor een turbo zit er standaard op een v70 R fwd uit 98!? hier ook ik steeds maar verschillende types voorbij komen!

en dan ben ik ook benieuwd naar de motorcode van mijv v70 R en waar kan ik die vinden bij het blok??

alvast bedankt!

V70R

Bij mij zat er bij mijn handgeschakelde een 18T op ...  ;)
V70R Saffron '98 FWD - MT
MTE custom mapping / Aluminium IC / Aquamist 1S / 465cc / MSD Blaster / Magnecore KV85 / HPI /  Ferrita 2.5" & 3" dp racecat / Veerpootbrug voor & achter / IPD stabilisator / KW V2 / AM DB9 330MM Brembo met S60R remschijven / Pagid Blauw remblokken

matrixxv70R

en dat was gewoon de standaard turbo of heb je zelf er wat groters opgelegd??

schutten

-Mitsubishi TD04HL-18T voor de handbakken.
-Mitsubishi TD04HL-16T voor de AT.

Motorcode zou B5234T4 moeten zijn,deze is het makkelijkst te vinden op het distributie deksel.

matrixxv70R

heel erg bedankt!!! zal morgen daar maar eens naar gaan kijken!!

UserID6342

Jij werkt toch bij Volvo op zaterdagen en zo ? ;D  En niemand die je het antwoord kon geven ???   Oh ja, je werkt in Nijmegen, sorry ff vergeten ;D

henry classic v70

Citaat van: Dirk342 op 16-11-2009 21:24:42
Jij werkt toch bij Volvo op zaterdagen en zo ? ;D  En niemand die je het antwoord kon geven ???   Oh ja, je werkt in Nijmegen, sorry ff vergeten ;D

Is dat niet die fijne dealer waar jij zo vol lof over spreekt Dirk.......... :eusa_whistle:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Citaat van: henry classic v70 op 17-11-2009 00:10:34
Citaat van: Dirk342 op 16-11-2009 21:24:42

Is dat niet die fijne dealer waar jij zo vol lof over spreekt Dirk.......... :eusa_whistle:
Exact Henry ;D.  Alleen maar positieve ervaringen ermee, afgelopen zaterdag weer maar nu voor de auto van Erwin, pffff.

onnaj

Ik ga liever een paar km verderop naar Boxmeer bij Rutten, word ik altijd super geholpen. Zelfs voor het kleinste onderdeeltje van een paar centen word ik netjes terug gebeld. Over Nijmegen hoor ik wisselende verhalen, maar over elke dealer hoor je natuurlijk wel plussen en minnen en de minnen worden natuurlijk vaker benadrukt. En het lijkt soms alsof voor sommige klanten de wet van Murphy geldt.

UserID6342

Rutten Boxmeer is een superdealer.  Niets als lof over de jongens daar.  Ken Harold en zijn broer nog van vroeger uit en met Henk Berends (chef werkplaats) kan ik ook mee lezen en schrijven.  Is gewoon een klassebedrijf wat ook super hun gemaakte afspraken na komt.