koelvloeistof verbruik ..

Gestart door ro~djo, 06-02-2010 19:33:30

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Citaat van: reneetje op 08-02-2010 22:17:46
Citaat van: ron en jo op 08-02-2010 21:16:21
Nou heb het ondekt hij is inderdaad lek ..

kwam erachter toen ik de mat wou uitkloppen en een donkere vlek zag zitten(bestuurderskant).
ik gevoeld ja hoor nat :eusa_eh: G#$^V*&#D ik geroken maar ruikte praktiche niets kon het niet thuis brengen  :eusa_think: dacht in eerste instantie water .. maar voelde vettig aan dacht nou zal wel schoonmaakmiddel zijn van de dealer waar ze hem toen mee gereinigd hebben, en zal wel een gat in de bodem zitten (zijn we mooi klaar mee) dealer gebeld en uitgelegd  van het verlies koelvloeistof,natte plek,vettig en niet ruikende geur, hij zeg nou proef is dan met puntje van je tong. ik.... over de vloerbedeking  :eusa_shifty:  hahahahahaha nee zeg tie aan je vingers, als je zoetig proeft is het koelvloeistof en ja hoor dat was het inderdaad. Dus voor de gene die het nog niet wisten als je wil weten of het koelvloeistof is proef het met je puntje van je tong.
Donderdag gaan we weer lekker toeren naar lichtenvoorde(dealer) omdat dit probleem al een tijdje speelt  :eusa_doh: maar onze garantie al verlopen is komt de dealer ons toch tegemoet in de kosten, netjes hoor :eusa_clap:

Toch moet je oppassen met vloeistoffen van je wagentje proeven met het puntje van je tong.....

http://www.youtube.com/watch?v=48x-X3yraQU

:eusa_shifty:  ;D
Hij is geweldig!

ro~djo

Citaat van: cas op 08-02-2010 22:13:02
stoelverwarming met koelvloeistof!  ;D  is een matje/verwarmingselementje, dus geen vloeistoffen die onder je billen vloeien!

hahahahahahah jah sorry echt typische een vraag voor een blonde  :eusa_whistle:  dacht later ook van nee joh dat kan helemaal niet  :eusa_doh: domme vraag maar had de pc al afgesloten.

ro~djo

Citaat van: reneetje op 08-02-2010 22:17:46
Citaat van: ron en jo op 08-02-2010 21:16:21
Nou heb het ondekt hij is inderdaad lek ..

kwam erachter toen ik de mat wou uitkloppen en een donkere vlek zag zitten(bestuurderskant).
ik gevoeld ja hoor nat :eusa_eh: G#$^V*&#D ik geroken maar ruikte praktiche niets kon het niet thuis brengen  :eusa_think: dacht in eerste instantie water .. maar voelde vettig aan dacht nou zal wel schoonmaakmiddel zijn van de dealer waar ze hem toen mee gereinigd hebben, en zal wel een gat in de bodem zitten (zijn we mooi klaar mee) dealer gebeld en uitgelegd  van het verlies koelvloeistof,natte plek,vettig en niet ruikende geur, hij zeg nou proef is dan met puntje van je tong. ik.... over de vloerbedeking  :eusa_shifty:  hahahahahaha nee zeg tie aan je vingers, als je zoetig proeft is het koelvloeistof en ja hoor dat was het inderdaad. Dus voor de gene die het nog niet wisten als je wil weten of het koelvloeistof is proef het met je puntje van je tong.
Donderdag gaan we weer lekker toeren naar lichtenvoorde(dealer) omdat dit probleem al een tijdje speelt  :eusa_doh: maar onze garantie al verlopen is komt de dealer ons toch tegemoet in de kosten, netjes hoor :eusa_clap:

Toch moet je oppassen met vloeistoffen van je wagentje proeven met het puntje van je tong.....

http://www.youtube.com/watch?v=48x-X3yraQU

:eusa_shifty:  ;D

PFFFHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

Ronald21

dan weet je meteen hoe dat smaakt

ge zult het maar nodig hebben in die eenzame sahara

mvg

ray mears discovery  ;D

ro~djo

Nou zijn naar de garage geweest en heeft het zo is bekeken :eusa_think:
en kon zo op het eerste gezicht niets vinden en naar zijn weten/kennis was de radiator niet lek maar vreemd dat er toch koelvloeistof op de bodem lag en toch een heel dun spoortje te zien was, na grondige inspectie bleek het de aansluitig  te zijn van de radiator,  we hebben bijna 200km laaggevlogen dus zou het lek gedicht zijn door de hitte, toch de radiator vervangen omdat het niet echt duidelijk was te zien en omdat ze die toch hadden liggen van een sloper. Hopen dat het nu verholpen is en het Roffeltje straks weer lekker droog is
maar dat is afwachten omdat er met het vervangen ervan een golf koelvloeistof binnen stroomde en dus nog zijknat is en de kachelkleppen op de voeten dicht blijven (word aan gewerkt).
Heeft er tijdelijk een sponsje tussen gezet op een kiertje maar blijft minimaal.
En we de weergoden niet mee hebben hellaas. wordt het wachten... voelen....wachten ....voelen.
Hopen dat dat het is/was. :eusa_pray:

ro~djo

Kleine update:

verleden week nog nat en leek het probleem niet verholpen...
We gaan zelf even inspecteren.. hebben inmiddels wat opgestoken van de verwijdering van de vloerbedekking en het verwijderen van het voetensteuntje
om de vloerbedekking helemaal terug te kunnen slaan en het beter te bekijken,
omdat het maar nat bleef..
Onder de vloerbedekking natuurlijk ook nat, per toeval steunde Ron op de bodem
om nog is naar de leidingen te kijken, in de boden zitten gaatjes waar de scharniertjes van de matten zitten. er kwam een straaltje water door :
Ja hoor zijk nat  .. is natuurlijk allemaal schuimrubber daaronder

en door de gaatjes is er koelvloeistof ingelopen (met het vervangen van) en heeft zich lekker vol gezogen.
Dealer gebeld of er leidingen/bedrading onder zit... nee niks zeg tie.
Ron vervolgens een stanley mes gepakt en er een gedeelte uit gesneden
en staat nu achter de verwarming te drogen.
Het uitgeneden stuk opgevult met kranten alles netjes terug gemonteerd...
Van de week weer ff tjecken als het stuk droog is of de bodem ook droog is
vloeistof blijft nu wel netjes op pijl dus verwachten geen lekage meer.