Even voorstellen 850 t5 377 pk

Gestart door MilanOo0, 09-11-2009 20:57:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MilanOo0

beste volvo rijders,

ik zal me even voorstellen,

ben 23 jaar en nu al gek op volvo,
volvo virus is gekomen door mijn broer die jaren lang bij volvo heeft gewerk.

ik ben zelf nou werkzaam als vliegtuigtechnicus en paar jaar bij bmw gewerkt als monteur.

ik heb inmiddels een volvo 850 t5 met 377 pk, die het goed doet ( op versnellingsbak na )

ik had sinds gisteren een ratelende geluid in mijn versnellingsbak,geen 10 km later veloor ik al mijn versnellingsbak olie,

onder de auto gekeken !! en ja hoor ! dikke schuur in me versnellingsbak,waarschijnelijk een tandwiel los geschoten en tegen het wand aan,raar maar waar,

inmiddels een versnellingsbak gevonden,alleen heb ik overal gezocht naar een versnellingsbaknummer op mijn auto,maar nergens te vinden,ik denk zelf dat er een m56h op zit

heb verder weinig verstand van,heb nu een versnellingsbak gevonden van een glt?pas dat ook erop

wat voor versnellingsbak is het beste om onder mijn t5 te gooien?

alvast bedankt voor jullie tips


FGG

Welkom op 't Forum, Milan.

Indrukwekkend, 377pk.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

bastiaan arissen

Welkom op het forum.
Succes met de reparatie.

Groeten bastiaan.

Marijn Degens

Welkom, technische tips heb ik niet voor je helaas. Vele andere forumleden zeker weten van wel. Heb je trouwens wat mooie foto's van je Volvo monster?

verburgh

versnellingsbak nummer sta op het kaartje onder de motorkap dag naast het kaartje van je motor nummer,
ik zou als ik jou was even met ET bellen die heb ook sportkoppelingen en die kan je het zo zegen wat het beste is voor jou wagen en miss heb hij wel een bak voor je legen.http://www.europeantuning.nl/shop_nl.htm

MilanOo0

Citaat van: verburgh op 09-11-2009 21:23:10
versnellingsbak nummer sta op het kaartje onder de motorkap dag naast het kaartje van je motor nummer,
ik zou als ik jou was even met ET bellen die heb ook sportkoppelingen en die kan je het zo zegen wat het beste is voor jou wagen en miss heb hij wel een bak voor je legen.http://www.europeantuning.nl/shop_nl.htm

perfect ! morgen vroeg even bellen dan

Vulk


Jeroentjuh

Als de bak eruit moet, kan er meteen een sper in als die er nog niet in zat. Heb je ook specs van je auto? Foto's?

verburgh

ET is gewoon de beste in NL weet er alles van sterkte ermee. ;D

MilanOo0

Citaat van: Vulk op 09-11-2009 21:34:30
Hoe kom je aan 377pk?

19t turbo
395cc injectors
3¨ superflow  ( JT )
ALU frontmounted intercooler 65mm
GLT nokass
Wiseco zuigers
Wiseco drijfstang
nuke injectorrail
fasstech software
spec koppeling
msd onsteking

MilanOo0

nee helaas zit er geen sper in :(
wil wel graag sper in hebben


zal vrijdag eve wat fotos maken

verburgh

wat voor uitlaat zit er onder en downpipe

)()()sT

JT zoals er staat ;)

Wel lekker, een GLT nokass

;D

Welkom btw.

henry classic v70

Welkom Milan,
Kijk eens in de verschillende webdagboeken wellicht dat daar iets staat m.b.t. versnellingsbakken voor een T5
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4