It takes two to tango

Gestart door Marc O., 09-11-2009 23:25:43

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Ik heb ze bij mij toch lekker laten zitten hoor.  Die dingen zijn me een beetje te duur om voorbarig te vervangen.
Wanneer je niet te lang met kapotte rubbers hebt rondgereden hoeven deze echt niet kapot te zijn.

In het geval van Marc is het misschien wel wijs om ze erbij te bestellen; ik stond bij een dealer te sleutelen.

moderators

Topic opgeschoond op verzoek van TS.
Deelnemen aan dit forum? Hou je dan aan de forumregels
Wil je je niet aan de forumregels houden? Blijf dan weg van dit forum

Marc O.

Citaat van: moderators op 26-12-2012 17:07:07
Topic opgeschoond op verzoek van TS.

Waarvoor dank! :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Remko

Zwaar vermoeiend Marc ;D

Maar hopelijk kom je er uit......

Jack v

Ik ervaar hetzelfde als jou Marc en ben er bij mij achtergekomen dat het de rechteraandrijfas is waar een onbalans in zit.
In eerste instantie ging ik uit van het wiellager en heb deze reeds 2 maal gewisseld maar het trillen bleef. Banden 2x zelf uitgebalanceerd op 0.
Remmerij vernieuwd, geen ruimte op draagarmen of kogels.
Schokbrekers lijken mij ok daar de banden mooi gelijkmatig afslijten en geen kammen vertonen(waar je versleten schokbrekers snel aan kunt herkennen).
Blijft over de aandrijfas :D deze kan ook degelijk zoekerig rijgedrag veroorzaken vooral bij accelereren enafremmen.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Marc O.

Citaat van: Jack v op 26-12-2012 17:42:57
Ik ervaar hetzelfde als jou Marc en ben er bij mij achtergekomen dat het de rechteraandrijfas is waar een onbalans in zit.
In eerste instantie ging ik uit van het wiellager en heb deze reeds 2 maal gewisseld maar het trillen bleef. Banden 2x zelf uitgebalanceerd op 0.
Schokbrekers lijken mij ok daar de banden mooi gelijkmatig afslijten en geen kammen vertonen(waar je versleten schokbrekers snel aan kunt herkennen).
Blijft over de aandrijfas :D deze kan ook degelijk zoekerig rijgedrag veroorzaken vooral bij accelereren enafremmen.

En na het vervangen van die aandrijfas was het probleem ook daadwerkelijk opgelost? Is er, behalve vervanging, een andere methode om te controleren of er een onbalans in de aandrijfas zit? Ik vermoed van niet overigens.....

Vandaag dankzij het k..weer niet meer toegekomen aan het controleren van de draagarmrubbers, dus morgen hopelijk meer succes.

Marc O.

Sbv

Citaat van: Marc O. op 26-12-2012 18:16:44
Citaat van: Jack v op 26-12-2012 17:42:57

En na het vervangen van die aandrijfas was het probleem ook daadwerkelijk opgelost? Is er, behalve vervanging, een andere methode om te controleren of er een onbalans in de aandrijfas zit? Ik vermoed van niet overigens.....

Vandaag dankzij het k..weer niet meer toegekomen aan het controleren van de draagarmrubbers, dus morgen hopelijk meer succes.
tijdelijk lenen van iemand anders ? Op zich niet zo een probleem denk ik, ware het niet dat die &#^%# dingen soms vreselijk vast kunnen zitten

elianmars

Citaat van: Sbv op 26-12-2012 18:46:08

tijdelijk lenen van iemand anders ? Op zich niet zo een probleem denk ik, ware het niet dat die &#^%# dingen soms vreselijk vast kunnen zitten

En uit elkaar getrokken kunnen worden  :eusa_shifty:

Sbv

Citaat van: elianmars op 26-12-2012 19:34:17

Hij heeft een automaat.

Wisselen met de 850 ? dat is toch ook een automaat ?

Marc O.

Citaat van: Sbv op 26-12-2012 19:51:45
Citaat van: elianmars op 26-12-2012 19:34:17

Hij heeft een automaat.

Wisselen met de 850 ? dat is toch ook een automaat ?

Ja, klopt, 850 is ook een automaat.

Marc O.

De 940 is inmiddels ook weer probleemloos door de apk, dus die gaan we binnenkort maar weer eens te koop zetten.

Sbv

Citaat van: Marc O. op 28-12-2012 15:18:27
De 940 is inmiddels ook weer probleemloos door de apk, dus die gaan we binnenkort maar weer eens te koop zetten.
Mooi dat er geen problemen zijn met de APK. Hopelijk snel verkocht, scheelt wat ruimte

Misha

Citaat van: Sbv op 28-12-2012 15:25:04
Mooi dat er geen problemen zijn met de APK. Hopelijk snel verkocht, scheelt wat ruimte

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

rifwachter

Doe eens een foto van die 940.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo