It takes two to tango

Gestart door Marc O., 09-11-2009 23:25:43

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: Marc O. op 15-01-2013 20:31:54
Mensen, ik zit even te twijfelen. Ik wil 2 nieuwe draagarmen kopen en kan voor ca. 150 Euro/stuk aan originele Volvo draagarmen komen, of Meyle HD's (deze) voor de helft van de prijs. De vraag is dus: Gaan die Volvo draagarmen 2x zo lang mee? Zijn er nog andere reden om voor origineel danwel Meyle HD te kiezen?

Zo even uit mijn hoofd heb jij andere draagarmen Marc, volgens mij zitten de joue door het subframe gebout :eusa_think:

arjen850

Citaat van: arjen850 op 15-01-2013 20:34:34
Citaat van: Marc O. op 15-01-2013 20:31:54
Mensen, ik zit even te twijfelen. Ik wil 2 nieuwe draagarmen kopen en kan voor ca. 150 Euro/stuk aan originele Volvo draagarmen komen, of Meyle HD's (deze) voor de helft van de prijs. De vraag is dus: Gaan die Volvo draagarmen 2x zo lang mee? Zijn er nog andere reden om voor origineel danwel Meyle HD te kiezen?

Zo even uit mijn hoofd heb jij andere draagarmen Marc, volgens mij zitten de joue door het subframe gebout :eusa_think:

Heb jij degene nodig zoals op de afbeelding van Meyle, dan heb ik ineens wel 2 zgan originele draagarmen voor je ;)

Sbv

Als het voor de V70 is, dan heb je andere nodig. Bij mijn weten heb ik bij de S70 ca 135 betaald per stuk origineel Volvo.

Deze heb je volgens mij nodig

http://www.vomd.nl/index.php?main_page=popup_image&pID=1209

Plaatje ter info enkel

arjen850

Citaat van: Sbv op 15-01-2013 20:44:47
Als het voor de V70 is, dan heb je andere nodig. Bij mijn weten heb ik bij de S70 ca 135 betaald per stuk origineel Volvo.

Plaatje ter info enkel

Jup :D

Marc O.

Plaatje ter info enkel

Yep! Lijkt er inderdaad wel op ja. Conclusie: Er zijn geen Meyle HD's voor een R?
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

of de plaatjes kloppen niet. Je kan Ronald eens vragen wat armen kosten. Het ligt eraan hoe lang je met de V70 wilt rijden. Ik heb bewust voor origineel spul gekozen voor de S70. Voor de banaan is het iets meer op budget

arjen850

Citaat van: Marc O. op 15-01-2013 21:00:02

Plaatje ter info enkel

Yep! Lijkt er inderdaad wel op ja. Conclusie: Er zijn geen Meyle HD's voor een R?

Dat zou best kunnen, Robbie bestelde ze toen voor R en kreeg dus ook de verkeerde, hij had het geluk dat de R van dirkie en mij net originele nieuwe had :)

Marc O.

Citaat van: Sbv op 15-01-2013 21:02:10
of de plaatjes kloppen niet. Je kan Ronald eens vragen wat armen kosten. Het ligt eraan hoe lang je met de V70 wilt rijden. Ik heb bewust voor origineel spul gekozen voor de S70. Voor de banaan is het iets meer op budget

Die 150,-- / stuk is via Ronald. Prijzen zijn onlangs schijnbaar verhoogd. Nou maakt die 15 Euro t.o.v. jouw 135,-- me niet zoveel uit, maar als ik Meyle's had kunnen kopen voor de helft, dan was dat misschien interessant geweest.

elianmars

Bij Mark/Maruska waren de Meyle's heel snel kapot. En ik meen dat er pas geleden nog iemand van het forum was waarbij ze veel te snel versleten waren.

@Marc en Sander: Ik wil ook wel helpen met de draagarmen, als jullie mijn hulp kunnen gebruiken  :)

Marc O.

Citaat van: elianmars op 15-01-2013 21:07:38
Bij Mark/Maruska waren de Meyle's heel snel kapot. En ik meen dat er pas geleden nog iemand van het forum was waarbij ze veel te snel versleten waren.

@Marc en Sander: Ik wil ook wel helpen met de draagarmen, als jullie mijn hulp kunnen gebruiken  :)

Altijd goed, al is het maar voor de gezelligheid :D

sven0503

Citaat van: elianmars op 15-01-2013 21:07:38

heb sinds 2 maanden ook meyle's ... en tot nu toe geen problemen.
Maar ik maak ook misschien niet de dagelijkse km's als wat jullie doen.
Dus afwachten hoe lang ze 't volhouden.

arjen850

Ik rij vanaf 2010 met de Meyle HD, tot nu aan toe kan ik niet anders zeggen dat het prima stuurt..

Marc O.

Inmiddels bij Ronald de bestelling bevestigd voor 2 originele Volvo draagarmen, dus ik kan niet meer terug ;D

@Sander en Marcel, ik probeer z.s.m. iets in te plannen. Alvast (nogmaals) bedankt voor de aangeboden hulp  :eusa_clap:

Sbv

Citaat van: Marc O. op 15-01-2013 21:14:42
Inmiddels bij Ronald de bestelling bevestigd voor 2 originele Volvo draagarmen, dus ik kan niet meer terug ;D

@Sander en Marcel, ik probeer z.s.m. iets in te plannen. Alvast (nogmaals) bedankt voor de aangeboden hulp  :eusa_clap:
Is goed hoor, je weet me te vinden. Doen we ook de 850 binnenkort

razorx

Citaat van: arjen850 op 15-01-2013 21:13:55
Ik rij vanaf 2010 met de Meyle HD, tot nu aan toe kan ik niet anders zeggen dat prima stuurt..
Voor mij bij Nr-FH en Fred beiden NA de zelfde ervaring. Die onder NR-FH zijn een ton oud, die bij Fred van Saskia een fractie jonger. Niets mis mee.
Wel op de juiste manier gemonteerd. ;) Echt aangedraaid met de wielen op de weg.

Met de R variant draagarmen van Meyle, ik wist niet eens dat ze die ook hebben, nog geen ervaring.