It takes two to tango

Gestart door Marc O., 09-11-2009 23:25:43

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Prima! Andere rammel heb ik al, waarschijnlijk stabi rubbers voorkant gaar ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Bouke

Stabistokjes bedoel je toch? Dat is zo gedaan, mits ze los willen en anders flexen ;D

Marc O.

Die zijn vorig jaar vervangen, dus ik geloof niet dat het daar vandaan komt.

KIM

Zou het de ervaring zijn geweest waardoor het relatief gemakkelijk ging?
In ieder geval had ik op een hele dag gerekend en waren we met een halve dag klaar.

Wat scheelt ten opzichte van de vorige keer is dat we remleidingen, klauwen, wiellagers, handremkabels en ABS sensoren nu niet los hebben gehaald.

Veel plezier ermee!

Marc O.

Citaat van: KIM op 18-04-2015 19:19:39
Veel plezier ermee!

Dat gaat zeker lukken. Niet alleen de rammel is weg, maar de koersvastheid is ook veel beter. Niet alleen in bochten maar ook op rechte stukken snelweg. Voorheen was ik eigenlijk altijd wel een beetje aan het bijsturen, maar dat hoeft nu dus niet meer. Dik tevreden dus! :D

Vulk

Mooi dat het zo vlot gelukt is. Nu nog uitlijnen!

Marc O.

Yep, komende week even langs de garage rijden om uit te lijnen en mijn banden te laten balanceren.

Vulk

Misschien toch eerst even kijken waar die rammel van vandoor komt? Straks kan je twee keer gaan uitlijnen.

Marc O.

Ik laat alleen achter uitlijnen. De voorkant is een half jaartje geleden gedaan.

KIM

Ze zullen toch zowel achter als voor gaan doen hoor...

Bouke

UserID6342

Citaat van: Marc O. op 18-04-2015 20:13:54
Ik laat alleen achter uitlijnen. De voorkant is een half jaartje geleden gedaan.
Lijkt me een verkeerde manier om uit te lijnen, zoals ook al gezegd word....  Altijd achteraan beginnen bij een 4p uitlijning.  Als ze meteen aan de vooras willen gaan stellen, meteen de brug afrijden en daar nooit meer komen want dan weten ze niet waar ze mee bezig zijn.....

Marc O.

Oh, laten we het dan op mijn eigen onwetendheid houden. Dacht dat het gewoon mogelijk was om alleen achter te doen omdat voor pas is gedaan. No worries :D

arjen850

Citaat van: Marc O. op 19-04-2015 09:16:00
Oh, laten we het dan op mijn eigen onwetendheid houden. Dacht dat het gewoon mogelijk was om alleen achter te doen omdat voor pas is gedaan. No worries :D

Doen we ;D

Kees Flodder

Citaat van: Dirk342 op 19-04-2015 08:45:10
Citaat van: Marc O. op 18-04-2015 20:13:54
Lijkt me een verkeerde manier om uit te lijnen, zoals ook al gezegd word....  Altijd achteraan beginnen bij een 4p uitlijning.  Als ze meteen aan de vooras willen gaan stellen, meteen de brug afrijden en daar nooit meer komen want dan weten ze niet waar ze mee bezig zijn.....

Niet helemaal waar natuurlijk..
Achteras kan goed staan en dan hoeft alleen voor afgesteld te worden