It takes two to tango

Gestart door Marc O., 09-11-2009 23:25:43

Vorige topic - Volgende topic

maruska

de hardcore 850 groep dan maar oprichten Arjen ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 21-05-2015 07:21:26
;D ik ga het weekend wel met een enorm lang verlengsnoer lopen. :laugh:

Ik ga dan denk ik roaming maar uitzetten ;D

Goede reis en veel plezier mannen!

Ewout Schalkwijk

Citaat van: maruska op 21-05-2015 07:46:53
Bouke, anders via jou naar E naar Oostenrijk ;D

Da's een heel logische route hoor. Dat heeft Ronald ook gewoon gedaan. :eusa_whistle:

Heeeeeel veeeeeel plezier morgen met z'n allen!!! Ik word zo dadelijk in m'n eigen nieuwe auto naar de kroeg in Oslo gereden (en terug ook), dus tegen de tijd dat ik er 'weer bij ben' zijn jullie al in Oostenrijk. 8)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marc O.

Have fun in Oslo, E + M! :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Veel plezier in Oslo E.

Marc O.

Zo, de roadtrip is bijna afgerond. Nu even bij mijn ouders om Thomas op te halen. De N heeft het geweldig goed gedaan! Nu eerst een hapje eten en dan naar huis. Morgen of later deze week een wat uitgebreidere update :D

Ewout Schalkwijk

Goed om te horen Marc. Misschien moeten we toch eens gaan uitwijken naar een forum waar wel over Nnen en NNen mag worden gesproken en info uitgewisseld. ;D
Mooie testrit in elk geval. Over vier weken ga ik ook testrijden.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

Was een leuke trip Marc,tnx voor het uitzoeken van een volvo lekker ver weg ;D nou nog een fatsoenlijk karretje voor Astrid :angel: ver weg :eusa_whistle:

Marc O.

Citaat van: Bouke op 25-05-2015 19:38:57
Was een leuke trip Marc,tnx voor het uitzoeken van een volvo lekker ver weg ;D nou nog een fatsoenlijk karretje voor Astrid :angel: ver weg :eusa_whistle:

1) Astrid gaat mijn R rijden; dat ís een fatsoenlijk karretje
2) Ik heb nu al 2x een auto in het buitenland gehaald, dus nu is iemand anders aan de beurt

:P ;D ;)

Bouke

Ja je hebt gelijk hoor , ik plaag je maar ;D

StefanCJ

Welkom thuis en alvast veel plezier gewenst met de N. Al plannen om de auto te chippen of voldoet het standaard vermogen?

Ewout Schalkwijk

Sorry hoor Marc, maar ik heb AL m'n auto's uit het buitenland gehaald. Ik sla nu ff over. ;D

Sbv

Het was een leuk weekend zo. Mooi dat de V70n bevalt jullie hebben er een mooie auto aan.

Marc O.

Citaat van: Bouke op 25-05-2015 20:11:26
Ja je hebt gelijk hoor , ik plaag je maar ;D

Ik weet het ;)

Citaat van: StefanCJ op 25-05-2015 20:20:25
Welkom thuis en alvast veel plezier gewenst met de N. Al plannen om de auto te chippen of voldoet het standaard vermogen?

Voorlopig even rijden zoals ie is en bekijken of ik überhaupt behoefte aan meer vermogen heb. Tijdens de rit door Duitsland heen zijn in ieder geval geen irritaties ontstaan door een evt. tekort aan vermogen. Hooguit zou er op hoge snelheid wat meer trekkracht voorhanden mogen zijn, maar ja.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 25-05-2015 20:58:02
Sorry hoor Marc, maar ik heb AL m'n auto's uit het buitenland gehaald. Ik sla nu ff over. ;D

Behalve die NN. Met andere woorden: Met jouw buitenlandervaring ben jij eigenlijk een prima aangewezen vrijwilliger ;)

Citaat van: Sbv op 25-05-2015 21:02:56
Het was een leuk weekend zo. Mooi dat de V70n bevalt jullie hebben er een mooie auto aan.

Thnx. Was super gezellig en heb in tijden niet zo gelachen. ;D

Sbv

Ja we hebben heerlijk gelachen inderdaad.