It takes two to tango

Gestart door Marc O., 09-11-2009 23:25:43

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: leons850 op 03-11-2014 10:16:40
Wanneer je ook een telefoon houder hebt kun je toch ook gewoon opnemen op de telefoon?  :eusa_think:
Ik kan dat wel maar ik heb de parrot in de radio zitten en een kudo steun.

MiniG hier op het forum heeft hem zelfs in de asbak zitten omdat hij ook een houder heeft en gewoon op de telefoon opneemt.

Als oom agent ziet dat jij je telefoon aanraakt om op te nemen, ben je de sjaak :P

Sbv

Daarom heb ik mijn papegaai op speciale steun naast de radio zitten. Kan je zo bij vanaf het stuur

leons850

Citaat van: elianmars op 03-11-2014 10:26:38
Wanneer je ook een telefoon houder hebt kun je toch ook gewoon opnemen op de telefoon?  :eusa_think:

MiniG hier op het forum heeft hem zelfs in de asbak zitten omdat hij ook een houder heeft en gewoon op de telefoon opneemt.

Als oom agent ziet dat jij je telefoon aanraakt om op te nemen, ben je de sjaak :P

Knappe agent die ziet dat ik er daar aan zit. ;)

Even een oude foto gebruikt maar daar zit de brodit nog steeds.

Daar zit hij bij Gijs ook.
Zoals ik zelf al zei, ik kan ook opnemen op de radio, some how is dat toch altijd hoe ik op neem.  :eusa_think:
Heeft niets te maken met oom agent maar gewoon met gemakzucht.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

BBS

Citaat van: Marc O. op 02-11-2014 17:03:57
Vandaag de Parrot, die ik een paar weken geleden van StefanCJ heb gekocht, netjes ingebouwd.

http://i747.photobucket.com/albums/xx117/Onrust-Volvo/IMG_3850_zpsf5c8978b.jpg

Op zich vind ik hem heel netjes weggewerkt. :eusa_clap: :eusa_clap: Zéér zeker beter dan het ding zomaar "ergens" aan het dashboard schroeven of wat.
Zelf zou ik het mooier vinden om een "onzichtbare" Parrot carkit in te bouwen. Ik gebruik het muntenbakje nog voor eventueel parkeergeld.

M.a.w. hij moet er wel zijn, maar niet zichtbaar. En ik twijfel of de Parrot wel met een SC901 met versterker overweg kan, of dat er een nieuwe kabelboom moet komen....
Volvoloos....

Marc O.

In mijn auto zit ook een SC-901 met versterker en Dolby processor, dus dat werkt prima. Je hebt wel een speciale verloopkabel nodig.

Opnemen doe ik gewoon op de telefoon. Kans is erg klein dat oom agent dan net kijkt, en bovendien kan hij, als ie me een bon wil geven, gewoon zien dat ik een carkit heb en dus handsfree bel. Je moet wel een hele foute NSB'er hebben als ie je dan toch een bon geeft.
...The Nile isn't just a river in Africa...

maruska

die zijn er genoeg Marc....
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

)()()sT

Ik heb er gewoon zo'n GROM in, werkt ook perfect en niks geen Papegaai nodig.
Trouwens, als je telefoon in de houder staat en je neemt op, kun je daar dan ook een prent voor krijgen ???
Ik dacht alleen dat met het toestel in de handen hebben je in overtreding was.

leons850

Citaat van: BBS op 03-11-2014 11:35:36
Citaat van: Marc O. op 02-11-2014 17:03:57
Vandaag de Parrot, die ik een paar weken geleden van StefanCJ heb gekocht, netjes ingebouwd.

http://i747.photobucket.com/albums/xx117/Onrust-Volvo/IMG_3850_zpsf5c8978b.jpg

Op zich vind ik hem heel netjes weggewerkt. :eusa_clap: :eusa_clap: Zéér zeker beter dan het ding zomaar "ergens" aan het dashboard schroeven of wat.
Zelf zou ik het mooier vinden om een "onzichtbare" Parrot carkit in te bouwen. Ik gebruik het muntenbakje nog voor eventueel parkeergeld.

M.a.w. hij moet er wel zijn, maar niet zichtbaar. En ik twijfel of de Parrot wel met een SC901 met versterker overweg kan, of dat er een nieuwe kabelboom moet komen....

Even Gijs (MiniG) een pb sturen die heeft wel ergens een filmpje van een mooie onzichtbare oplossing.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

henry classic v70

Heb je 18" pegs onder de R...?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Marc O.

henry classic v70

Nou staat gewoon mooi...  ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Marc O.

Jurijn R

Citaat van: leons850 op 03-11-2014 11:25:11
Citaat van: elianmars op 03-11-2014 10:26:38

Knappe agent die ziet dat ik er daar aan zit. ;)

Even een oude foto gebruikt maar daar zit de brodit nog steeds.

http://i831.photobucket.com/albums/zz239/leon130890/IMG-20130725-WA0004_zpsf31c7662.jpg

Daar zit hij bij Gijs ook.
Zoals ik zelf al zei, ik kan ook opnemen op de radio, some how is dat toch altijd hoe ik op neem.  :eusa_think:
Heeft niets te maken met oom agent maar gewoon met gemakzucht.

Mooie meters en nice ingebouwd. Denk dat het een voorbeeldfoto voor mij zal worden ;D

Marc O.

Voorste remschijven van de T5 vervangen. De rechter was krom doordat deze door de vorige eigenaar (cq. de door hem ingehuurde monteur) verkeerd was gemonteerd. Het kleine boutje om de schijf te fixeren had men in de naaf laten zitten en daar de remschijf overheen gezet. Dat is weliswaar vrij snel weer gecorrigeerd, maar de remschijf was toen al krom getrokken.

Tussen de linker remschijf en de wielnaaf bleek een heel klein kiezelsteentje te zitten. Dat draagt ook niet direct bij tot een soepel remgedrag. Je vraagt je toch af hoe je zoiets voor elkaar krijgt hè ;D

Enfin, beide schijven vervangen door de schijven die ik nog had liggen van mijn R, die ik een tijdje geleden heb vervangen door grotere remmen en klauwen. De T5 remt nu weer zoals het hoort. :D

StefanCJ

Goed bezig geweest weer. Ik heb vandaag ook wat extra lichamelijke arbeid verricht om de kilo's vleesch van gisteren wat te verbranden.