It takes two to tango

Gestart door Marc O., 09-11-2009 23:25:43

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 20-06-2015 11:53:30
@Marc, dan heb ik me dus toch niet vergist in die Einstein en is hij idd slimmer dan z'n kapsel doet geloven. ;D

Tja, zoiets zal jou met jouw kapsel niet snel overkomen hè  :P ;D :-*
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

henry classic v70

We zijn toch gek op foto's....  :eusa_think:
... kom maar dan  :eusa_shifty:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Marc O.

Zo, de T5 is weg. De nieuwe eigenaar zal zich hier vanzelf wel een keer melden om wat meer te vertellen over de plannen met de auto  ;)

elianmars

Citaat van: Marc O. op 20-06-2015 17:30:42
Zo, de T5 is weg. De nieuwe eigenaar zal zich hier vanzelf wel een keer melden om wat meer te vertellen over de plannen met de auto  ;)

Ik zal deze keer niks verklappen  :eusa_angel:  :P

Marc O.

Citaat van: elianmars op 20-06-2015 18:36:42

Lastig hè?! ;D ;D

KIM

Citaat van: elianmars op 20-06-2015 18:36:42

Nu mag het...

Marc O.

Citaat van: Marc O. op 19-06-2015 20:16:47
Chippen wordt volgende week gedaan. NL taal heeft geen prio, dat laat ik wel een keer doen als dat zo uitkomt.

Goh, zou ik bijna vergeten te melden dat de auto inmiddels dus gechipt is. Dankzij het bericht over de tuning van zijn auto in het blog van Ewout besefte ik dat ik daar zelf nog niks over had geschreven.

Enfin, dat is inmiddels dus alweer een ruime 2 weken geleden gebeurd bij Obbe van Volvotune in Elst. Naar het schijnt heeft de D5 nu 240pk en een koppel van maar liefst 540Nm. Hoe dat rijdt? Nou, best wel heel erg lekker!  :eusa_drool: Nu ben ik niet iemand die dat vermogen en koppel continu zal gebruiken, maar het is wel écht heel erg lekker als je op de snelweg met een kleine indrukking van het plezierpedaal een héle flinke accelleratie kunt realiseren :D :D

Sbv

Ik mis nog foto's van de Pegs onder de D5 ;D

Marc O.

Die zitten nog onder de R ;D

Denk niet dat ik ze onder de D5 ga leggen. Na de vakantie misschien een keer een proefplaatsing, en als het dan heel goed bevalt dan mogen ze blijven. Anders gaan ze de verkoop in.

StefanCJ

De velgen die je nu onder de N hebt staan ook erg goed.

Marc O.

In het begin vond ik ze niet echt fraai, maar ben er inmiddels voldoende aan gewend :D

StefanCJ

Het is even wennen maar staat erg mooi. Ik heb met het idee gelopen om de Pegs te vervangen voor iets anders maar kon niets moois vinden.

Ewout Schalkwijk

Graag gedaan. ;D

Als het lukt om in Frankrijk te 'meeten' dan is een foto sessie wel leuk waarschijnlijk. :laugh:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marc O.

Als je nou regelt dat je in, of in de buurt van, de Klote Duur (sorry: Côte d'Azur) een camping kunt vinden dan rijden wij wel weer een keer jullie kant op :)