Rollerbank meeting?

Gestart door Marijn Degens, 10-11-2009 12:40:37

Vorige topic - Volgende topic

Marijn Degens

Citaat van: pwaes op 07-12-2009 14:03:25
Citaat van: Marijn Degens op 07-12-2009 10:29:27
zondag 3 januari       zondag 10 januari      zondag 17 januari      zondag 24 januari      zondag 31 januari
Bassie81                   Bassie81                     Bassie81                     Bassie81                    Bassie81   
Marijn                        Marijn                         Marijn                          Marijn                         Marijn

Waarschijnlijk neem ik nog een kennis mee met een CY T-5R 855.

Is het met uitdraai F/A ratio? Of is 10v LPG not done op de rollenbank  ;D

De koffie smaakt niet minder om  :P

Ja natuurlijk mag dat! (toch bassie?)

bassie81

Ik heb er geen bezwaar tegen, als er een MB op mag dan mag een 10V zeker.

uitdraai is normaal gesproken met A/F ratio. Dat is zo'n beetje het belangrijkste van het hele gebeuren.... sterker nog (ik heb even gebeld met Dick)

Wat hij doet is niet alleen rollen + uitdraai. Je krijgt een analyse van de wagen, + evt verbetermogelijkheden. Als er ter plaatse wat te tweaken valt, dan doet Dick dat, en zul je dus meerdere malen rollen.

Let wel:
- Rollen is op eigen risico!
- zorg voor voldoende bandenspanning (minimaal 2,5 bar)
- zorg dat je oliepeil goed is, koelvloeistof ook
- zorg dat er voldoende benzine in zit (superplus meestal.... Ik heb eens iemand met een mustang op de bank gezien die net zij hele tank had gevuld met euro in een hoog compressieblok. Nu weet ik hoe detonatie klinkt. De beste man kon vertrekken om eerst de tank leeg te rijden. Nu gaat dat met een mustang snel genoeg maar als je de motor niet mag belasten is er weinig aan.)

Kosten van dit alles € 45, (zoals gezegd vooruit te betalen om no-shows te voorkomen.)

mitchelli

- Bassie81
- Marijn Degens !!!
- Mitchelli
- KMvrtr
- Campo (c70)
- E.Asbroek (V70R)
- Pa Asbroek (MB 270CDI)
-brana (collega mitchelli,seat ibiza cupra)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

pwaes

zondag 3 januari       zondag 10 januari      zondag 17 januari      zondag 24 januari      zondag 31 januari
Bassie81                 Bassie81                     Bassie81                     Bassie81                    Bassie81   
Marijn                      Marijn                         Marijn                         Marijn                         Marijn
Pelle                                                                                        Pelle                         Pelle

bovenstaand lijstje maar even aangepast  ::). Ik ben er graag bij en betaal vooruit  8) (geef maar PB als het zover is met rek.nr).

Eric

Bassie81                   Bassie81                     Bassie81                     Bassie81                    Bassie81   
Marijn                       Marijn                         Marijn                          Marijn                         Marijn
Pelle                                                            E.Asbroek                   Pelle                            Pelle
                                                                    Pa Asbroek                E.Asbroek                                                                                                   
                                                                                                      Pa Asbroek
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

bassie81

zondag 3 januari       zondag 10 januari      zondag 17 januari      zondag 24 januari      zondag 31 januari
Bassie81               |    Bassie81                |     Bassie81              |    Bassie81           |         Bassie81   
Marijn                  |   Marijn                     |   Marijn                    |    Marijn               |      Marijn
Pelle                    |                               |   E.Asbroek               |    Pelle                 |        Pelle
                                                           |    Pa asbroek            | E Asbroek 
                                                                                           | Pa Asbroek

ff beetje rechtgezet

Campo

zondag 3 januari       zondag 10 januari      zondag 17 januari      zondag 24 januari      zondag 31 januari
Bassie81               |    Bassie81                |     Bassie81              |    Bassie81           |         Bassie81   
Marijn                     |   Marijn                     |   Marijn                    |    Marijn               |      Marijn
Pelle                    |      campo                      |   E.Asbroek               |    Pelle                 |        Pelle
(campo)                                                        |    Pa asbroek            | E Asbroek                  (campo)
                                                                                                    | Pa Asbroek
                                                                                                      Campo

10 of 24 lijkt mbt werk zeker te lukken, dus voorkeur.
17 voor mij onmogelijk (familieweekend)
31 nog wat onzeker, maar lijkt te kunnen, 3 moelijk, maar evt wel mogelijk.

hopelijk tot dan.
Martin

Daf46

Citaat van: pwaes op 07-12-2009 14:03:25
Citaat van: Marijn Degens op 07-12-2009 10:29:27
Marijn                        Marijn                         Marijn                          Marijn                         Marijn

Waarschijnlijk neem ik nog een kennis mee met een CY T-5R 855.

Is het met uitdraai F/A ratio? Of is 10v LPG not done op de rollenbank  ;D
Ben benieuwd tot welk vermogen ie op LPG blijft lopen (en uiteindelijk ook hoeveel vermogen er nog in zit)  :)

bassie81

Ik denk dat wij ons moeten gaan richten op 24 januari, dit is duidelijk de dag dat de meeste mensen kunnen.

Wel hebben we nog minimaal twee aanmeldingen nodig. Met een paar afvallers zitten we dan op de minimaal 5.

Ik vind het ook goed als jullie zeggen: ik betaal nu vast vooruit, hebben we er vijf dan gaat het zeker door.

Vul de lijst in, zodra er 5 staan zal ik per pb de info verstrekken wat betreft het betalen en de verdere planning. Voor alle duidelijkheid: Ik heb er geen belang bij, ik verdien er niets aan. Ik ken toevallig iemand die dit kan en wil regelen, vind het leuk en wil er wel bij helpen.

Lijstje
- Bassie81

mitchelli

Ik denk dat wij ons moeten gaan richten op 24 januari, dit is duidelijk de dag dat de meeste mensen kunnen.

Wel hebben we nog minimaal twee aanmeldingen nodig. Met een paar afvallers zitten we dan op de minimaal 5.

Ik vind het ook goed als jullie zeggen: ik betaal nu vast vooruit, hebben we er vijf dan gaat het zeker door.

Vul de lijst in, zodra er 5 staan zal ik per pb de info verstrekken wat betreft het betalen en de verdere planning. Voor alle duidelijkheid: Ik heb er geen belang bij, ik verdien er niets aan. Ik ken toevallig iemand die dit kan en wil regelen, vind het leuk en wil er wel bij helpen.

Lijstje
- Bassie81
- Mitchelli
- Brana (collega Mitchelli, ibiza cupra)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Campo

Ik ben der bij.

bij deze de datum vastgezet in de agenda, en geld gereserveerd. :eusa_dance:

dank voor het regelen alvast...... :eusa_clap:

Lijstje
- Bassie81
- Mitchelli
- Campo (C70)

KMvrtr

Ik doe graag mee. Maar ik kan nu nog echt niet inschatten of ik dan ook mee kan doen.
Dus hou ik me nog even in. Hopelijk weet ik begin januari meer.

Eric

Ff met Pa overlegd. Wij houden 24 januari ook vrij en zijn er bij.

Lijstje
- Bassie81
- Mitchelli
- Campo (C70)
- E.Asbroek (V70R)
- Pa Asbroek (MB 270CDI)
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

Marijn Degens

Lijstje
- Bassie81
- Mitchelli
- Campo (C70)
- E.Asbroek (V70R)
- Pa Asbroek (MB 270CDI)
- Marijn Degens (T-5R)

bassie81

dat gaat dan wel weer heel vlug....

Ik ga het regelen, en kom binnenkort met de details!