nieuweling

Gestart door verodinges, 25-11-2009 15:47:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

verodinges

hoi allemaal

Ik ben veronique en van kleins afaan al gek van volvo's vooral die met die chromen randjes. En natuurlijk de echte volvo geluidjes. De klik van de achteruit weer in de versnelling zetten en het geluid van de motor. Ik hoor ze al van verre aankomen. Alleen die nieuwe niet meer.

Ik heb opgegroeid in een volvo en wil ook nooit meer iets anders.

De eerste volvo die ik reed was een 360('84) die van mijn opa was geweest. Toen na 2 misbaksels (een ford en een honda) een volvo 850 sedan automaat ('92) gekocht. Heerlijke auto. Helaas in Tsjechie mijn versnellingsbak naar de piep gereden omdat er door die fantastische wegen een slangklemmetje eraf was geknapt. maar nieuwe bak erin en rijden maar. Hij loopt nog steeds fantastisch.

Nou een 850 station uit 96 gekocht voor mijn hondjes en die mogen we aanstaande vrijdag (27 nov) ophalen.

Dus als iemand nog interesse heeft in een 850 sedan grijs mettalic? mail me gerust. Helaas kan ik geen 2 volvo's onderhouden. :'(

KMvrtr

Welkom!
Alweer iemand met het Volvo hart op de juiste plaats.

De 850 estate is inderdaad zeer geschikt voor flinke honden.  :)

Ik moet je wel even waarschuwen. Zolang je geen foto's plaatst blijven ze je hier wel lastig vallen hoor.

onnaj

Welkom hier!

Het warme welkom komt uiteraard pas na foto's :D ;)

Veel plezier met je estate. De honden zullen zich er snel thuisvoelen lijkt me :)

FGG

Welkom op 't Forum, Veronique.

Maar eh, waar zijn de foto's? ???

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

hathü

Welkom, hoe een 850 er uit ziet weet ik wel. Hoe zien je hondjes er uit? Altijd wel leuk een foto van de Volvo met de hondjes erin(denk trouwens dat het Honden zijn)hondjes passen wel in een sedan. ;)

KMvrtr

#5
Daar ga ik ook van uit. Géén Jack Russels of iets dergelijks.
Ik denk dat ze haar auto Wolvo gaat noemen.....
;)

verron

Hallo Veronique, welkom op 't forum.
"Géén Jack Russels of iets dergelijks". Wat si er trouwens mis met Russeltjes? Zijn ook heul snel!
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

KMvrtr

Citaat van: verron op 25-11-2009 19:43:06
Hallo Veronique, welkom op 't forum.
"Géén Jack Russels of iets dergelijks". Wat si er trouwens mis met Russeltjes? Zijn ook heul snel!

Niks, ben zelf een grote fan van Jack Russels. ;D

UserID6342

Welkom Veronique, altijd leuk de combi Estate en honden, nu idd nog snel een fotootje plaatsen van die combi samen en je hoort er helemaal bij :)