V70 T5 2.0?

Gestart door rico, 08-11-2009 10:26:20

Vorige topic - Volgende topic

rico

Hoi allemaal,

Ik zou graag wat info willen omtrent een v70 t5.

Ik kan een v70 t5 van 97 met 2.0 motor kopen:

Vraag 1 : Ik dacht dat de t5 altijd een 2.3 liter was met Hp turbo
2 : Hij heeft 330.000 gedraaid waarbij er bij 211.000 een G3 systeem is ingebouwd(Lpi)

Verder is hij aantoonbaar dealer onderhouden en een nette auto.
Zie link: http://link.marktplaats.nl/294370302

Graag wil ik weten waar op te letten bij deze auto??
Weet wel dat er enorme km standen mogelijk zijn maar toch!

Alvast bedankt

Rico

Scooby Doo

Italiaantje.

In Italië zij de T5 en de R vooral geleverd met de 2,0, dit voor fiscale redenen.

Blokje moet zeker niet onderdoen tegen de 2,3, zeker niet op gebied van betrouwbaarheid.  :eusa_shifty:
Puppy Power!!!

markos

Je moet wel houden van het motorkarakter, het is een echte toerenmachine. Onder de 4000 toeren gebeurt er helemaal niets, en dan in een keer een explosie van power.
Ik zou in ieder geval eens een proefrit maken en kijken of je daarvan gecharmeerd bent.

rico

Citaat van: markos op 08-11-2009 11:01:51
Je moet wel houden van het motorkarakter, het is een echte toerenmachine. Onder de 4000 toeren gebeurt er helemaal niets, en dan in een keer een explosie van power.
Ik zou in ieder geval eens een proefrit maken en kijken of je daarvan gecharmeerd bent.

Alvast bedankt voor de reactie's,ben eigenlijk benieuwd naar de betrouwbaarheid van dit type,ik weet wel dat volvo's op Lpg gigantische kmstanden aankunnen maar ik kende dit type niet dus vandaar.

Hij ziet er in ieder geval nog erg goed uit op foto,maar vind de het onderhuidse wel wat belangrijker!

Is het volgens jullie prijstechnisch interresant?

mehn

Ik heb trouwens even naar de mp advertentie gekeken. LPi installatie is door Mesman in Son ingebouwd ;)
Behalve het afwijkende aantal PK (V70 T5 heeft er normaal 240) kan ik er trouwens niet uit opmaken dat het een 2.0 betreft, of ik ben nog niet goed wakker, dat kan ook ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

rico

Citaat van: mehn op 08-11-2009 11:26:45
Ik heb trouwens even naar de mp advertentie gekeken. LPi installatie is door Mesman in Son ingebouwd ;)
Behalve het afwijkende aantal PK (V70 T5 heeft er normaal 240) kan ik er trouwnes niet uit opmaken dat het een 20 betreft, of ik ben nog niet goed wakker, dat kan ook ;)

Kijk dan even naar de site van Rdw en klik voertuiggegevens online bekijken.
Even kenteken intoetsen en voila!!

Scooby Doo

Citaat van: markos op 08-11-2009 11:01:51

:eusa_liar: :eusa_liar: :eusa_liar:

Ik rij zelf met een 2,0 T-5 (850), en die wordt echt wel wakker voor de 4000 hoor.  Turbo komt er stilletjs bij vanaf 1750 rpm, en begint deftig mee te duwen vanaf 2500 rpm.  Vanaf 5000 rpm is er niet echt veel volk meer thuis. :eusa_shifty: 

Puppy Power!!!