ashoesjes?

Gestart door ruby T5, 19-09-2006 20:24:01

Vorige topic - Volgende topic

kl64

Citaat van: Ramon op 25-09-2006 22:14:59

Tegenwoordig monteer ik neopreen ashoezen die je met een paskegel compleet over de kop van de homokineet heen trekt, past altijd, drogen nooit meer uit.

Toch wel de uitvoering op lucht mag ik aannemen, want die andere op (spier)kracht vind / vond ik ook niet alles........

Ramon

CiteerToch wel de uitvoering op lucht mag ik aannemen, want die andere op (spier)kracht vind / vond ik ook niet alles........

De versie met spierkracht en veel dreft !!!   
(We blijven echte mannen  :eusa_shifty:)

Alhoewel de lucht versie wel makkelijk is, ik kreeg echter de paskegel bij een doos hoezen.

Toch deed ik het ook wel eens zonder kegel (vaseline) en mijn 110 kg ;D

Ik maak echter de kop van de homokineet wel even schoon met een scotch brite schijf....

Ramon zegt : HUBRAUM statt spoiler !

san

Nadat de Volvo is gekeurd en ik de mededeling kreeg dat er een ashoesje scheurtjes krijgt, wil ik deze vervangen,nu lees ik dat het
A: niet verstandig is om hiet lang mee door te rijden
B: je eventueel je draagarmen ook kan vervangen omdat dan de boel toch los ligt.
klop dit?

ps Hoop dat Dennis tijd heeft?

joebar

Citaat van: Ramon op 25-09-2006 22:55:02
CiteerToch wel de uitvoering op lucht mag ik aannemen, want die andere op (spier)kracht vind / vond ik ook niet alles........

De versie met spierkracht en veel dreft !!!   
(We blijven echte mannen  :eusa_shifty:)

Alhoewel de lucht versie wel makkelijk is, ik kreeg echter de paskegel bij een doos hoezen.

Toch deed ik het ook wel eens zonder kegel (vaseline) en mijn 110 kg ;D

Ik maak echter de kop van de homokineet wel even schoon met een scotch brite schijf....

Ik heb ze allebei , maar de conus mogen ze op komen halen, heb de perslucht uitvoering van wurth, en nooit geen gekloot meer  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: