probleem met loshangende kabel

Gestart door Joop, 21-11-2009 10:08:50

Vorige topic - Volgende topic

Joop

Hoi !

Mijn elektra is volledig in de war (radio gaat uit bij schakelen, alarm werkt niet goed, soms niet starten etc). Nu vind ik deze kabel loshangen, weten jullie waar deze van is en waar die op aangesloten moet worden?

Hij hangt in de buurt van de accu zoals je ziet!

Groeten en alvast bedankt voor de hulp,

Joop.

haasje

kabeltje is waarschijnlijk of van de koplampwisser of van de koplampsteller. Deze zit normaal gesproken als hij niet gebruikt wordt ergens vastgeklikt bij je koplamp.

Joop

Dank voor je reactie, het gekke is dat zowel wisser als koplampsteller gewoon functioneren. Dus het zou toch iets anders moeten zijn.

Misha

Zo te zien is het een kabel die niet gebruikt wordt. De connector zit namelijk geklikt in een loos kunststof houdertje, dit houdertje hoort ergens op een deel vastgeklikt te zitten.

Ik heb hem bij mijn 10v ook wel eens ergens zien zitten, maar weet niet exact meer waar.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Joeri

Travel is the only thing you buy that makes you richer.

Joop

De CC functioneert ook normaal. Maar mijn probleem is wel opgelost nu ik dat kabeltje ergens van het chassis vandaan heb gehaald. Zal wel contact gemaakt hebben met de massa en daardoor een lekstroom veroorzaken, o.i.d. In ieder geval start ie weer en gaat mijn radio niet meer uit als ik schakel!

Groeten,

Joop

mehn

Citaat van: Joop op 21-11-2009 15:50:31
Maar mijn probleem is wel opgelost nu ik dat kabeltje ergens van het chassis vandaan heb gehaald. Zal wel contact gemaakt hebben met de massa en daardoor een lekstroom veroorzaken, o.i.d. In ieder geval start ie weer en gaat mijn radio niet meer uit als ik schakel!

Doe jezelf een plezier en maak de connector eens los. Dan zie je dat het met 99% zekerheid een loze stekker is.
Er zit gewoon een hulpstukje op de stekker geklikt dat ervoor zorgt dat de kabel niet los hangt te wapperen.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: