PVV mag niet op kentekenplaat.

Gestart door Henk855, 13-11-2009 10:32:36

Vorige topic - Volgende topic

Joris_Scholte

Terwijl VVD en KGB wél weer mogen... 8)

Persoonlijk zal het me jeuken, kentekenplaat is het lelijkste aan een auto naar mijn mening.

Ben

Citaat van: Joris_Scholte op 13-11-2009 22:07:43

Persoonlijk zal het me jeuken, kentekenplaat is het lelijkste aan een auto naar mijn mening.

:eusa_naughty: VVD mag ook niet meer

Joris_Scholte

Citaat van: Ben op 13-11-2009 22:30:24
Citaat van: Joris_Scholte op 13-11-2009 22:07:43
:eusa_naughty: VVD mag ook niet meer
Dan mag Arjan van Carglass ook wel een nieuw kenteken op zijn busje plakken.... ;) 8)

Turbobiker

Kijkt nu niemand verder dan zijn neus lang is ??? Busjes vielen nog onder een andere regeling, staat óók gewoon in alle serieuze persberichten vermeld.

Net als dat andere politieke partijen dus ook niet mogen. Lekker kortzichtig, die PVV-aanhangers...
De Tussenpaus

denkweb

Op het werk (Logicx) al bezig over huurauto's met LGX in de toekomst...  ;D

En een geimporteerde 850 met GLT is ook wel grappig. Je zult straks rondrijden met SRV of SVP, XTC, PTT, KPN, TNT, DDT, LSD, ZSM, RVS, RFL, XXX...

Beter als de Pool met zijn twingo en het kenteken PI-K26-CM... opschepper  ;D

Scooby Doo

Citaat van: Daf46 op 13-11-2009 10:59:42
Citaat van: Turbo-Geek op 13-11-2009 10:56:22
Nederland op zijn smalst ....
Geeft maar weer eens aan dat hoe goed we het hebben in dit land als we ons hierom druk gaan maken.
Mag bij ons in B ook niet hoor. Al rijdt er hier een dorp iemand met een dikke 530xd die vroeger VLD-00? en nu LDD-00? (beide platen aangevraagd net voordat de partijen officieel nieuwe naam hadden).

Man in kwestie beheerst de kunst van het 4 wiel driften met die bak in een zone 30 :(

Is toch de opperl*l zelf niet J-M DD?? Alhoewel, heeft die ooit bij de VLD gezeten.  :eusa_think:

Met een 530XD moet je wel 4 wiel driften (is een 4x4 (X))
Puppy Power!!!

The Saint

Citaat van: Turbobiker op 15-11-2009 17:45:16
Kijkt nu niemand verder dan zijn neus lang is ??? Busjes vielen nog onder een andere regeling, staat óók gewoon in alle serieuze persberichten vermeld.

Net als dat andere politieke partijen dus ook niet mogen. Lekker kortzichtig, die PVV-aanhangers...

Waar bemoeien die Duitsers zich toch altijd mee??  ;)
No shirt no shoes, no pinball

denkweb

Citaat van: The Saint op 16-11-2009 19:43:26
Citaat van: Turbobiker op 15-11-2009 17:45:16

Waar bemoeien die Duitsers zich toch altijd mee??  ;)

GVD  ;D