T Rode Monsterrrr, Alive and kicking.

Gestart door Powerpete, 15-11-2009 19:08:18

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Haha en gelijk heeft 'ie weer tijd om te forummen!
Goeie vakantie Peet!

Powerpete

geloof dat het hier de enige plek is dat we een beetje weer hebben vanmiddag 26 graden wel een buitje gehad maar dat was net genoeg om het stof weg te poetsen.. en we hebben gratuit wifi... dus ik houd jullie in de gaten hoor !!!!

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Powerpete

departement Gard, naast de ardeche, plaatje met 5 huizen en een kerk, St privat de champclos....

hanss850

Citaat van: Powerpete op 26-07-2011 20:23:17
departement Gard, naast de ardeche, plaatje met 5 huizen en een kerk, St privat de champclos....

Zit ook in departement Gard, bij Uzes houd m'n ogen open wellicht spotten we elkaar
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Powerpete

Uzes is niet zo ver Hans, ben je met de rooie of met de R ?.....

hanss850

hanss850

Peet wat denk je van de 1e internationale R meeting in de Gard :D

rifwachter

Wij zijn over een aantal weken ook daar, Boisson. 

15 km van waar jullie zitten.

Geniet van jullie vakantie.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Powerpete

Morgenochtend/middag op de parkeerplaats van de Intermarché in vallon pont 'darc te spotten, denk zo om een uur of 12-1....

morgenochtend markt in Barjac, daarna ff shoppen, en gelijk tanken bij t esso pompje daar..

zitten trouwens een hoop volvo rijders hier, heb al de nodige 850's en V70's met nederlandse kentekens gespot...

Réne, ben bang dat ik dan alweer ff aan t werk ben..

Powerpete

Crap.... bij het achteruitrollen om wat plek te maken voor de buurman, blijven hangen aan een boomstronk.. punt van de deur naar buiten gevouwen, en zo te zien het scharnier verschoven.. ben niet blij... weer een puntje op de to do lijst erbij....

KIM

Balen...

Dan toch maar helemaal overblazen?

Powerpete

begin er wel steeds meer over te denken....  :D

UserID6342

Het is wel heel erg mooi Peet, een fris gespoten rode.  Kijk maar bij Arjen en Kornelis, zijn geweldig mooie auto's zo. Al dan niet met licht interieur ;D

arjen850

ja Pete, dit is het moment om overspuiten aan te grijpen:) ehh Dirk, tis algemeen bekend dat het lichte interieur het mooiste is he;)