T Rode Monsterrrr, Alive and kicking.

Gestart door Powerpete, 15-11-2009 19:08:18

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: josmar1972 op 03-01-2012 21:47:10
het leuke van die autoweek test is dat ik nu in het bezit ben van die rode R die ze in die test gebruiken.eens kijken of ik ergens nog aan die betrefende autoweek kan komen.

@ powerpete bedankt voor het atent maken van deze test en pagina, tof.

En nu ook op de Rode R meet komen he, op 2e paasdag. Dan ben ik niet meer zo alleen met mijn lichte interieur ;D

Powerpete

jajajaja   ben bijna in staat om een paar zwarte stoelhoezen bij de halfords voor je te kopen..... ben je niet meer zo eenzaam...  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Graag gedaan hoor Jos !!, ik zou gewoon een telefoontje naar de autoweek doen , je weet nooit of ze m nog hebben... misschien heb ik m zelf nog wel, maar dan moet ik door een idiote berg autobladen heen spitten....

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

arjen850

Citaat van: Powerpete op 04-01-2012 01:20:01
jajajaja   ben bijna in staat om een paar zwarte stoelhoezen bij de halfords voor je te kopen..... ben je niet meer zo eenzaam...  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Graag gedaan hoor Jos !!, ik zou gewoon een telefoontje naar de autoweek doen , je weet nooit of ze m nog hebben... misschien heb ik m zelf nog wel, maar dan moet ik door een idiote berg autobladen heen spitten....

Heel lief van je Peter, maar das toch zonde van je geld :eusa_boohoo: ;D

maruska

arjen, we helpen je graag af van dat lichte kleurtje ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

KIM

Citaat van: arjen850 op 03-01-2012 21:54:34
En nu ook op de Rode R meet komen he, op 2e paasdag. Dan ben ik niet meer zo alleen met mijn lichte interieur ;D
Ik zou bijna medelijden met je krijgen.

Bijna...

henry classic v70

... wie het laatst lacht,  :eusa_eh:...
Toevallig is het wel de mooiste, die met dat lichte interieur........... toch :eusa_shifty:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Erik_M.

Citaat van: Powerpete op 04-01-2012 01:20:01

'k zou Autoweek gewoon bellen en zeggen dat je DIE 855 R hebt, dat vinden ze vast nog leuk ook. Die Audi uit de test met josmar z'n R bestaat ook nog en is niet zo lang geleden weer 'langs' geweest met een artikel in de AW.

gRoet,
eRik

fbm

Citaat van: maruska op 04-01-2012 07:05:18
arjen, we helpen je graag af van dat lichte kleurtje ;D

En dat dan in 1 van je CY's  :eusa_think: lijkt me wel een mooie combi!

maruska

oooeee, dan ben ik de enige denk ik ;D
T-5R

Powerpete

geloof me.... dan mag je echt om de hoek van de straat parkeren..... :eusa_naughty: :eusa_naughty:.... in een rooie is het nog te pruimen, maar in een gele een geel interieur.....  :eusa_sick: :eusa_sick:

maruska

:eusa_hand: :eusa_hand:

het ging over een licht interieur he Peet ;D
Geel is ook wel licht, maar never dat er een geel interieur inkomt...
T-5R

UserID6342

Citaat van: Powerpete op 05-01-2012 17:58:23
geloof me.... dan mag je echt om de hoek van de straat parkeren..... :eusa_naughty: :eusa_naughty:.... in een rooie is het nog te pruimen, maar in een gele een geel interieur.....  :eusa_sick: :eusa_sick:

http://farm5.staticflickr.com/4073/4924466547_6132dc1973_z.jpg
Gaaf !!  Precies zoals het hoort bij zo'n ding !  Zo heb ik een witte Cadillac gehad met wit leer, is altijd een van me favorieten gebleven.  Of een rode Chevrolet Impala met rood leer, helemaal goed op zo'n auto.

Powerpete

past ook wel een beetje bij jou Dirk, een echte Pimpmobile   

razorx

Het is dat parkeren in de stad wat lastig is, maar oh wat een mooie wagen.

Powerpete

zo vandaag even wezen voorkeuren... niks bijzonders, moet alleen een ashoes vervangen, die op knappen staat, maar minder was een afgebroken reactiestang van de voorstabi die er net 20.000 km onder zitten,rubbertjes verrot, een al speling, en dus eentje finaal afgebroken... was dus het eerste en laatste scanpech product voor mij, volgende keer gaan er gewoon weer originele volvo onderdelen op...

meteen ff bekeken wat we moeten doen, de ashoes, klein beurtje, reactiestangetjes.. meteen maar de pitten vervangen, en geloof dat de accu aardig aan t overlijden is dus daar moeten we ook maar een andere voor zien te scoren...