T Rode Monsterrrr, Alive and kicking.

Gestart door Powerpete, 15-11-2009 19:08:18

Vorige topic - Volgende topic

rifwachter

Citaat van: Powerpete op 10-09-2012 21:06:49
blij dat ik niet de enige ben....

wanneer doen we die van jou Rene ?

Ik begin er zelf niet aan, zien volgend jaar wel weer.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

petrolhead

The Demon

Powerpete

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

The Demon

Anders zit je toch alleen maar achter het vrouwtje aan toch?
Tenminste ik wel  :evil:

Groet,
The Demon.

Powerpete

na gedane arbeid.......  :eusa_shhh: :eusa_shhh:  nou heb ik over t algemeen niet te klagen

Powerpete

:eusa_doh: :eusa_doh: :eusa_doh:... kan die k... klok er weer uit... doen de lampjes van de boordcomputer t niet....  :eusa_wall: :eusa_wall:

Powerpete

nou van t een naar t ander, heb al een tijdje dat als ik over klinkertjes rijd dat ik rechtsvoor een rammeltje heb, al een paar keer tegen t wiel geschopt gevoeld maar kan niks vinden, draagarmen zijn nog niet zo lang geleden vervangen dus die lijken me ook sterk t probleem te zijn..

Maandag bij mijn zwager op bezoek voor de kinderverjaardag, staan we buiten een sigaretje te roken, zegt mijn vriendin is die band niet wat zacht ?
Hûh ? hoebedoel je ? nou kijk maar, schopje tegen de band, kloenk kloenk... gvgvgv, wat is dit nu weer, gevoeld en duidelijk speling op t wiel..
Hmmm, wiellager zeker ,van de week ff kijken... welnu zojuist opgekrikt, gevoeld gedraaid.. geen speling,het wiel eronder vandaan gehaald fuseekogel gecheckt
ook geen speling. :eusa_doh: schiet mij maar lek ik weet t ff niet meer.. misschien is toch het wiellager het probleem..

maar dan wordt het probleem groter, om dit op straat te doen heb ik niet de spullen, en mijn vaste beunmonteur heeft een paar weken geleden op t werk te horen gekregen dat er helemaal niet meer aan andere auto's als die van hun zelf geklust mag worden..  :eusa_wall: moet dus op zoek naar een ander adresje....

The Demon

Is (zijn) het niet je stabistangetje(s) die willen nog wel behoorlijk lawaai maken.

Groet,
The Demon.

Powerpete

er zat duidelijk voelbaar speling op t wiel... de reactiestangetjes zijn kortgeleden vervangen voor originele volvo stangen, de scanpech's hebben t maar kort overleefd

Powerpete

mijn monteur vermoed dat het toch een fuseekogel is.... gvd... zitten er nog geen 5000 Km onder.....

KIM

Welk merk had je eronder gelegd?

Powerpete

origineel volvo daarom verwonderd t me een beetje

KIM

Kun je geen garantie claimen?
Scanpech geeft dat wel heb ik begrepen.

Powerpete

mocht het de arm zijn ga ik dat zeker doen.... moet alleen ff kijken of t lukt, is namelijk via de magazijnman van Serva in amersfoort gegaan, zonder bon...