T Rode Monsterrrr, Alive and kicking.

Gestart door Powerpete, 15-11-2009 19:08:18

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Ik wil al zeggen, jullie gaan toch niet met 4 man in de hoedendoos?

;D

;)

joebar

Citaat van: Powerpete op 19-07-2014 18:44:11
Heeeel lang geleden had een tante van ons een paradiso klapcaravan, met tentdoek zijkanten, klik klak staan.... geniaal ding...

http://img.tweede-hands.net/pics/00/09/20/17/09/2c.jpg?ad751aa200

paradiso met voortent, sliepen we met 5 gezinsleden en 2 vriendjes in, en we hadden de grootste lol

Powerpete

http://youtu.be/FmtZPlnQ7Dg  de aftermovie van de volvo experience 2014 met de beelden van de drone  !!! ik wist dat we flink hoog zaten maar zo hoog.....

alweer 2 weken thuis, en door t schijtweer nog steeds niet aan wassen toegekomen, ik ga echt niet staan wassen en poetsen als ik weet dat 2 dagen later er weer een bak met bagger overheen regent.. wat wel is, mijn lekkageprobleem van vorig jaar is niet meer teruggekomen, zelfs met het noodweer van vorige week, geen druppel meer gelekt...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

razorx

Powerpete

zo dan, lang niks te melden gehad.... wel gisteravond de accu leeg, overgestart, uur gereden, net geprobeerd, accu verrot...  :eusa_wall: :eusa_wall:

staat er net 1,5 jaar in, geen dure Exide meer dus....  :( :(, ga morgen bij de lada aan de overkant wel een goedkoop knakending scoren, ik draai ze toch elk jaar kapot..

The Demon

Wordt hij wel goed bij geladen?
Check de laadspanning eens op de dynamo en voel eens of je + pool warm wordt.
Een accu mag niet stuk gaan binnen 1,5 jaar of er moet iets mis zijn.

henry classic v70

:eusa_think:  denk al een jaar of 5 een Varta, nog steeds prima
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

grijzev70tdi

Als je de auto niet veel gebruikt en kleine stukjes krijg je de accu wel naar de klote. Zeker als je de airco stoelverwarming en weet ik het voor spul aan hebt staan.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

maruska

peet en stoelverwarming ? heb je hem wel eens gesproken ? niet bepaald het persoon het snel koud te hebben ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Powerpete

vandaag er ff mee terug geweest, accu was gewoon leeg, ik denk dat ik maar wat meer moet rijden, vond t ook al raar dat een dergelijke accu zo snel stuk zou zijn... hangt nu aan de ladert we zetten m er morgen maar weer in en kijken wat ie doet....

maruska

heb je geen stopcontact punt ergsn in de buurt van waar je auto staat Peet ? anders een druppellader snachts erop... gewoon a la PIH.. verbreek bij contactbreuk
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

The Demon

Ben je bang dat hij stuk gaat Peter?
Dat ding is gemaakt om te rijden, stilstaan gaat hij stuk van, rijden niet (of je moet gaan botsen  :P )

arjen850

Citaat van: Powerpete op 15-12-2014 19:06:05
vandaag er ff mee terug geweest, accu was gewoon leeg, ik denk dat ik maar wat meer moet rijden, vond t ook al raar dat een dergelijke accu zo snel stuk zou zijn... hangt nu aan de ladert we zetten m er morgen maar weer in en kijken wat ie doet....

Hoelang heeft hij stilgestaan? Wellicht goed om eens te meten of er een lekstroom is.