Wie z'n auto is er van Leen van de Frisia?

Gestart door Laserblue, 21-11-2009 12:47:34

Vorige topic - Volgende topic

MartijnHS

Gewoon zelf gekocht,ook mocht ik een splinternieuwe kopen dan zal dat van eigen geld zijn. Het enige waarvoor ik een lening heb afgesloten is een hypotheek  :police:

Martijn

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Snellebaksteen

Voor die 3000 euro die ik betaald heb voor onze kliko hoefde ik niet te lenen hoor. Bovendien kreeg ik nog bijna 2000 voor de 940 terug, dus dan is de stap helemaal niet groot meer.

Mijn eerste autootje (Renault 5 Baccara) had ik lang voor gespaard en kort van genoten. Binnen 2 maanden 5000 gulden om een boom gevouwen.
1 dag later weer een 5 gekocht, deze keer een versleten roestig exemplaar voor 500 gulden, van m'n ouders geleend.
Zo snel mogelijk terug betaald natuurlijk en daarna gelukkig nooit meer nodig geweest.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

haRtV70R

Je zou deze vraag eens moeten stellen op een forum van duurdere auto's (als die er uberhaupt is). Ik denk (als ze eerlijk antwoorden) dat je dan een heel andere uitslag krijgt..  :eusa_sick:
[move][/move]

Joris_Scholte

Citaat van: MartijnHS op 21-11-2009 23:45:10
Gewoon zelf gekocht,ook mocht ik een splinternieuwe kopen dan zal dat van eigen geld zijn. Het enige waarvoor ik een lening heb afgesloten is een hypotheek  :police:
Martijn
Ben ik het helemaal mee eens.

Ben

Valt me op dat totnutoe nog niemand de vraag met: 'mijn auto' heeft beantwoord  :P

Laserblue

Citaat van: Ben op 22-11-2009 12:28:22
Valt me op dat totnutoe nog niemand de vraag met: 'mijn auto' heeft beantwoord  :P

jouw auto?   :eusa_think:

dat kunnen wij toch niet weten?  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

sappie

sorry, ook ik moet bekennen de auto en bijkomende kosten uit eigen zak betaald te hebben, ook de micra van mijn vriendin is 'leenvrij'.

alleen voor de woning inderdaad, maar ruim 3 ton had ik net niet liggen....  :eusa_whistle:

met auto's geldt voor mij dat ik uitgeeft wat ik heb liggen en zou er niet snel voor lenen.

haasje

Zal ik dan maar de eerste zijn die het toegeeft. Ik heb geld geleend (van mijn moeder) om deze auto te kunnen kopen. Ok niet helemaal eerlijk, mijn vorige auto was total-loss gereden en was aan het wachten op het geld van de verzekering, maar doordat ik wel een auto nodig had, noodgedwongen maar een aantal weken een leninkje bij moeders moeten afsluiten.

The Saint

850's gaan lang mee, maar hebben niet het eeuwige leven. Dus als je die financiert met een krediet, dan gaat je krediet waarschijnlijk langer mee dan je auto. Dan heb je een schuld, maar geen bezit dat er tegenover staat. Een ongezonde situatie.

Voor de rest is er niet veel mis mee, als je maar kunt accepteren dat tegenover het eerder kunnen kopen, het nadeel staat dat je véél meer betaalt.
No shirt no shoes, no pinball

Laserblue

Toen ik in Rotterdam woonde nam m'n buurman een extra hypotheek om een Alfa 147 te kopen  ;D

maar ja daar reden al die Zuid-Mediterane buurtbewoners in BMW M3's en woonden met 8 kinderen 6 hoog achter
Die hadden allemaal een hypotheek op hun auto  ::)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

haRtV70R

Citaat van: arjenT5R op 22-11-2009 14:40:13
Citaat van: Ronbroek op 21-11-2009 23:52:55
Ik sta doorlopend rood  :evil:

Klinkt bekend  ;D

Dat tel ik al niet meer mee. Ik heb gewoon 1000 euro meer.  ;D
[move][/move]

arjenT5R

Citaat van: haRtV70R op 22-11-2009 17:16:03
Citaat van: arjenT5R op 22-11-2009 14:40:13
Citaat van: Ronbroek op 21-11-2009 23:52:55
Ik sta doorlopend rood  :evil:

Klinkt bekend  ;D

Dat tel ik al niet meer mee. Ik heb gewoon 1000 euro meer.  ;D

ja of er nou een - voor staat of een + geld is geld...  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Turbo-Geek

Citaat van: Laserblue op 22-11-2009 14:34:31
Toen ik in Rotterdam woonde nam m'n buurman een extra hypotheek om een Alfa 147 te kopen  ;D

maar ja daar reden al die Zuid-Mediterane buurtbewoners in BMW M3's en woonden met 8 kinderen 6 hoog achter
Die hadden allemaal een hypotheek op hun auto  ::)

Onzin, dat soort gasten krijgen nergens een lening en zeker geen hypotheek ....
Geld komt gewoon ergens anders vandaan ....  simpel.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------