Peter heeft z'n eerste Volvo

Gestart door peter1977, 22-11-2009 12:45:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

peter1977

Dank jullie allen voor het warme welkom! Ik heb al gezien in de diverse subfora dat hier erg veel kennis aanwezig is over de 850 en zijn opvolger. Een prettig idee vind ik zelf. Van de week ga ik een nieuwe pluche vloermattenset bestellen bij de dealer. Wordt bijna zeker de beige variant, na alle Quick & Brite en bekleding ervaringen hier ;)

elianmars

Welkom Peter  :)


Waarom niet een paar mooie lichtmetalen velgen onder de wagen, i.p.v. stalen velgen met doppen? Staat veel mooier en in de advertentiesectie zijn vast wel een leuke velgen voor een mooie prijs te vinden.

peter1977

Citaat van: elianmars op 23-11-2009 09:16:13
Welkom Peter  :)


Waarom niet een paar mooie lichtmetalen velgen onder de wagen, i.p.v. stalen velgen met doppen? Staat veel mooier en in de advertentiesectie zijn vast wel een leuke velgen voor een mooie prijs te vinden.

De lichtmetalen velgen (16 inch) heb ik, maar daar zitten de zomerbanden op. Voor de winterwielen (de stalen dus) schaf ik eerst een paar wieldoppen aan. Niet al te duur en ziet er beter uit dan nu. Lijken net 4 thuiskomertjes ;D

Misschien schaf ik op termijn nog een setje lichtmetaal aan voor de winter.

elianmars

Citaat van: peter1977 op 23-11-2009 09:47:33
Citaat van: elianmars op 23-11-2009 09:16:13
Welkom Peter  :)


Waarom niet een paar mooie lichtmetalen velgen onder de wagen, i.p.v. stalen velgen met doppen? Staat veel mooier en in de advertentiesectie zijn vast wel een leuke velgen voor een mooie prijs te vinden.

De lichtmetalen velgen (16 inch) heb ik, maar daar zitten de zomerbanden op. Voor de winterwielen (de stalen dus) schaf ik eerst een paar wieldoppen aan. Niet al te duur en ziet er beter uit dan nu. Lijken net 4 thuiskomertjes ;D

Misschien schaf ik op termijn nog een setje lichtmetaal aan voor de winter.


Oh, deze zijn voor de winter. Dan heb ik niks gezegd, hoor  :eusa_shhh: ;D

peter1977

Citaat van: elianmars op 23-11-2009 22:19:04
Oh, deze zijn voor de winter. Dan heb ik niks gezegd, hoor  :eusa_shhh: ;D

Geeft niets hoor! ;) Met deze temperaturen hadden de winterbanden er ook nog niet op gehoeven. Maarja, normaliter is 1 november zo'n beetje de datum om te wisselen, althans in Duitsland wel.

Neemt niet weg dat de huidige temperaturen zeer aangenaam zijn, mits het niet regent uiteraard  ;D

ALF