Computer niet uit te lezen

Gestart door JorritV70, 31-10-2009 18:23:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kollekol

Jorrit, welke contacten / massa bedoel je?

Is verder het ets lampje een teken van herstel? Is er een manier om zonder uitlezen na te gaan of het automanagement systeem het weer doet? zodat ik niet steeds naar de garage hoef?

JorritV70

ETS lampje? Hoe ziet deze er uit?

Massa, kan die van de accu pool zijn, of waar de massa aan de auto licht of waar de computer hem weer van het chassis af haalt.

Succes.

GRoet Jorrit

kollekol

Zo ziet mijn ETS lampje eruit:

http://picasaweb.google.nl/aldertvdstoel/Auto#5401706565654246898

Verder is het probleem met het opschuren van de massa kabels niet opgelost. Het gasklephuis doet helemaal niets, maar er brand (inmiddels) geen ETS lampje (meer). Gisteren brandde het lampje wel even nu niet meer. Het maakt geen verschil of ik de stekker van het klephuis erin of eruit heb.

JorritV70

Okee das dus een typisch benzine lampje was ik nog niet eerder tegen gekomen.(rijd diesel).

Ik frees dat ik je hier niet verder mee kan helpen, maar zo lang het lampje uit is zal ik me er niet te veel zorgen over maken.

GRoet Jorrit

kollekol

Jorrit, het probleem met de computer is opgelost. Je had gelijk er zal een massadraad onder het inlaatspruitstuk los daarna was het klaar. Vervgens bleek er nog een bobine stuk en nu een probleem met de startonderbreker. Hierover meer in ander topic. Iig bedankt voor de tips.

Aldert