Hello

Gestart door Michel.oa, 25-12-2010 22:49:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel.oa

Hallo mensen.
Eindelijk is een droom uitgekomen.
Na jaren mogen denken dat het niets voor mij was, heb ik de stap enkele weken geleden gezet!

Ik ben de gelukkige vader geworden van een paarse volvo 850 2.5 automaat. Op gas en met 171000 km op de teller en dus nog maar net ingereden.

Mensen wat een heerlijke machine is dit.
Ik voel me de koning te rijk met deze auto. Het zitcomfort, de heerlijke 5 cilinder roffel, de ruimte enz enz.
Net voorzien van een verse apk en ik moet alleen nog de automaatstanden schakelaar vervangen (iemand een goedkoop adres voor onderdelen??), nieuwe knipperlichten voor aanschaffen, lichtmetalen velgen zoeken, tellerverlichting in orde maken en dan is het helemaal genieten.
De 2.5 liter motor en automaat kende ik al uit de lancia kappa waar ik van hoorde dat deze ook van volvo was en das wasal  een bella machien zoals ik ooit al zei en voelde.
Ik hoop hier als nieuw lid tips en hints op te mogen vangen en te geven zodat ik nog vele mooie km kan maken met mijn nieuwe paarse ros!

Met vriendelijke groet,
Michel Oude Alink
Borne

vlovlo850

Welkom op het forum. Kleur 420 is helemaal goed.

Voor onderdelen zou je eens contact kunnen opnemen met forummer Dirk342 ... hij hangt hier met regelmaat rond.

Lampjes in de tellerbak vervangen ... even de zoekfunctie gebruiken en er staat een beschrijving. Weet je gelijk welke lampjes je wel en niet moet gebruiken. Lichtmetaaltjes worden hier op het forum aangeboden, maar op marktplaats kun je in de regel ook te kust en te keur. Tot en met 16 inch is het aanbod groot genoeg. Is m.i. de meest prettige maat. Heb er zelf 17" Volans onder (De R-velgen), maar dat stuitert behoorlijk.

Wanneer volgen de pica's van je aanwinst ?  ;)

Jack v

welkom op het forum.
Voor onderdelen kun je idd Dirk even een pb sturen.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

heutink

 :D
hartelijk welkom bij het forum, hoe meer Tukkers, hoe beter, veel plezier en veilige kilometers toegewenst vanuit Enschede
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Michel.oa

Ik maak foto's zodra de sneeuw weg is. Komen ze toch beter tot hun recht haha!
Bedankt voor de leuke reacties allemaal.

Groetjes

FGG

Welkom op 't Forum, Michel.

Borne? Dat kan ik zien vanuit m'n slaapkamerraam.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

hathü

Welkom uit je verhaal maak ik op dat er weer een Tukker is die de haanden niet in z,n tuk laat zitten.

Michel.oa

Jaja weer een tukker erbij!

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

henry classic v70

Welkom op 't forum Michel, foto's met sneeuw zijn ook prima ;D
Voor de tellerverlichting is de link van Mehn errug handig!
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Michel.oa

ik heb het gezien en daar kan ik zeker wel wat mee.
Thanks...

V70 grijs

welkom Michel, fijne kilometers gewenst uit Hengelo

grtz Bert
volvo is for live