Verchromen roofrail...

Gestart door ro~djo, 25-11-2009 20:03:41

Vorige topic - Volgende topic

cas

bij mij komt het zwarte er een beetje vanaf, en daar zit toch echt geoximedingest alluminium onder. dus lekker een paar avondjes polijsten. kost niets!
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Volvo850 93

Mss iets met koper haha,

Lijk me wel kei goed staan

jan piet

heijchroom amsterdam Rhoneweg 10 1043 AH Amsterdam 020 6148899is een erg goed en betrouwbaar adres voor zulke acties. Dan blijft het er ook opzitten, is wel zo handig als je 't echt wilt. Maar ga je bijklussen met de estate dan? (partime begrafenisondernemert)
Overigens zou je ook eens een prijs kunnen opvragen bij First Floor Classics in Vijfhuizen (023-5581818). Die laten veel doen in Polen en hoef je zelf de confrontatie niet met die mannen aan te gaan.
gr,JP

ro~djo

Citaat van: jan piet op 07-02-2010 14:36:51
heijchroom amsterdam Rhoneweg 10 1043 AH Amsterdam 020 6148899is een erg goed en betrouwbaar adres voor zulke acties. Dan blijft het er ook opzitten, is wel zo handig als je 't echt wilt. Maar ga je bijklussen met de estate dan? (partime begrafenisondernemert)
Overigens zou je ook eens een prijs kunnen opvragen bij First Floor Classics in Vijfhuizen (023-5581818). Die laten veel doen in Polen en hoef je zelf de confrontatie niet met die mannen aan te gaan.
gr,JP
Jah eigelijk wel en heb ik daar geen werk in dan is er nog een optie,
een trouw auto voor gotic figuren ;)

Joppe Maes

Bij mij in de buurt (Arnhem) zit een vent die op kunststof en metalen delen folie aanbrengt via dompeltechniek. In chrome, alu en carbon kleur.

Op zijn site staan een paar voorbeelden. www.car-folie.nl Ik weet niet of het kostbaar is.

ro~djo

Citaat van: Joppe Maes op 30-03-2010 21:42:06
Bij mij in de buurt (Arnhem) zit een vent die op kunststof en metalen delen folie aanbrengt via dompeltechniek. In chrome, alu en carbon kleur.

Op zijn site staan een paar voorbeelden. www.car-folie.nl Ik weet niet of het kostbaar is.

Dat ziet er strak uit .. zal even een mailtje sturen ... of ze ook roofrails doen..
THNX voor de tip

Turbo-Geek

Vent doet mooie dingen !
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Joppe Maes

Laat even horen of hij het wil/kan doen...en wat hij er voor vraagt.

Turbo-Geek

Idd, met name de prijs is vaak bepalend voor dit soort projectjes.

ro~djo

Citaat van: Joppe Maes op 30-03-2010 22:14:24
Laat even horen of hij het wil/kan doen...en wat hij er voor vraagt.

Heb hem een mailtje gestuurd .. of ze dat kunnen en wat het ongeveer gaat kosten
hou jullie zeker op de hoogte.. zal morgen wel reaktie krijgen.

henry classic v70

Citaat van: Joppe Maes op 30-03-2010 21:42:06

Heb je die bouwhelm gezien........ :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Joppe Maes

Heb je al een mailtje terug gekregen?

ro~djo

heb inmiddels antwoord gehad zal ff kopieeren is makkelijker dan uitleggen:

Goedemiddag Jolanda,

Mijn vraag is of de dakrail uit meerdere stukken bestaat. Is het van kunststof of van metaal ? Zo in zijn geheel chrome, dat gaat waarschijnlijk niet lukken.
Maar als ik b.v. weet of die "tube" tussen de eindkappen los zou kunnen, dan zou het een goede kans maken om het te wrappen met chrome folie, en eventueel de eind kapjes spuiten. Ik denk wel dat ik een heel eind kom, en dan zal dat +/- 100,= euro incl. per rail worden.
Hopende je zo voldoende informatie te hebben gegeven.
Mocht je nog vragen hebben, mail gerust.

Met vriendelijke groeten,

Mike Ezendam
CAR & Folie

ro~djo

Maar ja .... kunnen er dan ook nog dakdrager gemonteerd worden ..
zonder het te beschadigen .. dat denk ik niet, dus zit er niks anders op of om ze kaal te schuren en te polijsten of ze te laten dompelen in een chroombad.

Zal eens verder vragen.

Turbo-Geek

Volgens mij is die roofrail een nachtmerrie om te wrappen, het is 1 geheel en je kan nergens echt omheen vouwen omdat er redelijk wat spijlen zitten en je dus moet snijden en dan moet alles maar weer netjes bij elkaar uit komen.