Nieuwe Volvo rijder in enschede

Gestart door Rob850turbo, 29-11-2009 20:30:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob850turbo

Na jaren lang met sierra cosworths te hebben gespeeld nu eens tijd voor iets anders , een volvo 850 T5.

De Volvo is niet mijn dagelijkse auto maar voor er bij.

De eerste paar weken flink wat gerepareerd aan de volvo , kachel matrix vervangen , nieuwe motor ophangings rubbers er onder gezet(boven en onder) , nieuwe ebc rem schijven met red stuff blokken , een stang tussen de schokbrekers aan de voorkant, diverse koelsysteem lekkages opgelost, andere velgen 16inch met winterbanden er op gezet voor de aankomende winter. De 17 inch velgen zijn dan mooi voor de zomer. Abs en tracs problemen opgelost, diverse srs problemen opgelost. Afgelopen zaterdag de carterventilatie (pcv) klep vervangen. eigelijk alle gebruikelijke dingen vervangen.

Gr Rob

thijsj

Goed werk, tot zover ;) Veel plezier ermee, enne, als je wilt weten hoe je foto's bij een bericht kan plaatsen, klik hier

henry classic v70

Welkom op 't forum Rob, en weer eentje uut Tukkerlân.
Nou zo te zien ben je al lekker bezig geweest met je Roffel, nog even en hij is weer in nieuwstaat.
Ben benieuwd hoe de T5 eruit ziet en veel plezier ermee natuurlijk
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

blauweroffel

Dag Rob,

Ik wou dat ik zoveel zelf aan mijn T-5 kon doen!
Welkom, prima dat er weer een tukker bij is :eusa_clap:

groet uit Almelo

Blauweroffel

choqie1

Juist ja... weer een tukker erbij. Misschien tijd voor twentse volvo enclave  ;D

Groet'n uut En'sche

Rob850turbo

Gelukkig heb ik mijn eigen werkplaats en aan auto's werken is mijn dagelijkse bezigheid. Vandaar ook dat ik het leuk vind om na jaren met cossie's gespeeld te hebben eens iets anders wilde doen. een verruiming van.....

Gr Rob

Volgende week ga ik maar eens de distriebutie snaar vervangen.

walter leever

Welkom Rob,wij willen wel foto's zien ;D

Hoe rijd dat nou in vergelijking met een Sierra C(r)osworth? :eusa_think:

gr,walter

Rob850turbo

De Sierra was uiteindelijk erg snel, 300pk of meer.  maar wel erg goed rijdbaar.
Voordeel sierra is natuurlijk dat het een 4x4 is , bouwjaar 1991/2. 

Vanzelfsprekend kan en ga ik de 2 niet met elkaar vergelijken. De volvo laat ik qua motor standaard.  alleen een paar modificaties qua remmen , rvs uitlaat ed ed.

De volvo wordt ook de auto van mijn wederhelft.

Vanavond zet ik ebc schijven en red stuff blokken op de volvo.

Gr Rob

heutink

 ;D
leuk hoor......nog een Rob met een T5 uit Enschede
welkom en veel veilige kilometers voor je wederhelft
Rob
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Rob850turbo

#9



1e Foto van de Volvo

Ebc Remschijven en red stuff blokken