knipperende aircolampjes

Gestart door Daan_B, 30-12-2003 13:40:04

Vorige topic - Volgende topic

Daan_B

De 15e ben ik bij de Volvo garage; ik zal het verdere verloop nog melden. Alvast bedankt voor jullie reacties. Een stofzuiger helpt overigens niet; dat moest ik natuurlijk toch even proberen.

2.0keijzer

Stomtoevallig, ik wilde net een item over de lampjes plaatsen!
Ik kwam er pas achter dat ik de airco al sinds augustus 2003 niet meer heb gebruikt.......
Dus pas in een garage even aan gezet, en het viel op dat de pomp steeds aan -en weer afsloeg. Niet lang daarna: de knipperende lampjes. Nu slaat de pomp helemaal niet aan.
Ik denk (hoop) dat het systeem gewoon leeg is. Klopt het dat de lampjes dan ook gaan knipperen?
Als het zo is, waarom mag ik dan niet te lang doorrijden met een leeg systeem? Ik houd die 160.- euro namelijk liever op de bank tot de zomer weer aanbreekt.........

Daan_B

Bij de garage bleken er diverse foutmeldingen; kachel-weerstand, buitentemp.sensor(die doet het goed?) en nog iets anders. Heb de temp.sensor boven de handgreep nog genoemd. Die was het -kennelijk- niet. Thuis toch met een lang schroevedraaiertje geprobeerd; er viel een klontje stof uit en het mini-motortje draaide weer. (dat kun je dan ook horen) Storing verholpen. Hartelijk dank, Wserree.