Klopt het dat dit geen kwaad kan?

Gestart door jan piet, 29-11-2009 16:31:05

Vorige topic - Volgende topic

jan piet

Zojuist mijn storingen uitgelezen. in A2 (dus brandstofsysteem) de volgende storingen:
512,511,212 en 231. Wijzen allemaal op oxygen verhoudingen, failure lambadasonde enz. Nu heb ik net eea laten fixen aan het gassysteem, waarbij een afsluiter niet goed werkte. Mijn simpele hersenpan zegt dat het allemaal wel meevalt, en het puur een tijdelijke CO2 storing is wellicht veroorzaakt door het kapotte relais op de verdamper en de ralle afsluiter op de verdamper?
kan dat kloppen of is het niet zo onschuldig als't nu lijkt?
Gr,JP

Ludo

Dat kan zeker kloppen.
Raadzaam is om nu eerst een paar dagen te rijden, en dan nog een keer uit te lezen.
Wellicht komen de codes dan niet terug...  :D

jan piet

Citaat van: Ludo op 29-11-2009 16:43:27
Dat kan zeker kloppen.
Raadzaam is om nu eerst een paar dagen te rijden, en dan nog een keer uit te lezen.
Wellicht komen de codes dan niet terug...  :D

Kijk als mannen met Volvo verstand dat zeggen, ben ik blij! Was idd al van plan om het even flink in d egaten te houden. Een lambda sonde is geen wonder als ie kapot zou zijn, maar zit er niet direct op te wachten. Komende weken gaat ie helemaal stage 0, en dan kan de VVIS-tuning er achter aan.
Gr,JP

arjenT5R

je hebt de codes wel gereset neem ik aan?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

jan piet

Citaat van: arjenT5R op 30-11-2009 16:35:40
je hebt de codes wel gereset neem ik aan?

Uiteraard! Vandaag nog niks zien verschijnen, ongeveer 200 km gereden inclusief een knap vervelende file richting Utrecht op de A12....
gr,JP