Freek, 850 GLT automaat LPG, Deventer

Gestart door Freek850, 02-12-2009 22:04:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Freek850

Hallo!

Ik ben sinds 1 maand de trotse eigenaar van een 850. Mijn broer heeft er ook een en mijn vader rijdt een v70. Ik heb mijn auto gekocht bij auto Freek in Heino, grappig... verder staan in het kenteken van mijn 850 mijn initialen en geboortejaar....

Ik vind het leuk om zelf dingen te doen aan mijn auto, ik ben begonnen met 'strak' maken. Nieuwe dashboard lampjes, onzinnige stickers verwijderen... alles netjes en origineel, zo zie ik het graag!

Ik ben nu met de binnen verlichting bezig en heb al wat gelezen over een beruchte 'micro-switch' die ga ik binnenkort nader onderzoeken :P

mooi forum, handig, ik denk dat ik er vaak gebruik van zal gaan maken en mijn bijdrage zal leveren als ik daar kans toe zie!

mvg,

Freek

elianmars

Welkom, Freek.

Je bent al flink bezig met de wagen. Mooi, hoor!  :eusa_clap:

henry classic v70

Welkom Freek, komt uit een volvo-familie zo te lezen en 't zal dan ook wel in de genen zitten. De kleur is te zien in je avatar? Misschien dat een paar "grotere" afbeeldingen een beter beeld geven van jou Roffel

Citaat van: Freek850 op 02-12-2009 22:04:52
onzinnige stickers verwijderen... alles netjes

Deze wel even plakken natuurlijk
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,18216.0.html
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Vertigo

Hey, een stadsgenoot!

Welkom, en veel plezier met je 850!

We komen elkaar vast wel eens tegen hier denk ik.

Gr.

Jens

Turbobiker

Welkom Freek!

Heet je broer ook Freek? Die zit hier namelijk al langer... (Freakybaby) ;D
De Tussenpaus

850-maniak

welkom hier freek , vanuit apeldoorn , ook in bezit van een 850 2.5 glt automaat lpg , maar dan jaartje jonger en estate , wat heb je inmiddels op de teller staan ?? hier stoomt ie al aardig richting het half miljoen !!!!

ro~djo

Welkom op het forum

veel fijne km met je Roffel.

Iemand al om foto's gebietst  :eusa_whistle:

Freek850

#7
Dag!

@ ron en jo: betere foto's komen snel!

@ 850-maniak: gaaf zeg, mijne staat op 333000

@ Turbobiker: mijn broer heet geen Freek :P

@ Vertigo: gaaf, zie je vast wel eens rijden dan!

@ henry classic v70 : kleur is in mijn avatar, grotere afbeeldingen komen snel! Volvo forum sticker zal ik nog eens over denken...ik ben gewoon niet zo van de plakplaatjes maar voor deze is denk ik wel een uitzondering te maken...


Ik wil nog aan de gang met een cruise controle, beter boxen en radio, verlichtings issues en misschien ooit eens een lederen intrieur.... plannen genoeg :P

pwassink

Betere boxen  :eusa_think:

De standaard aanwezige luidsprekers zijn zeker niet slecht als ze niet kapot / gemold zijn tenminste

Verder is het toch eeuwig zonde om de radio te hard te zetten, hoor je immers de vijfcilinder nie meer ..  :eusa_shhh:

Welkom ook hier van een bijna regiogenoot ..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Freakybaby

Welkom Freek!

Citaat van: Turbobiker op 03-12-2009 10:29:38
Welkom Freek!

Heet je broer ook Freek? Die zit hier namelijk al langer... (Freakybaby) ;D

Groeten van Freek met een 850 GLT '92 maar dan met roerijzer.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Freek850

dank dank allemaal!

betreffende de boxen: bedankt voor de tip, ik zal eerst eens onderzoeken of er wel boxen inzitten en of die aangesloten zijn enz....

EdenAli

Op de sloop kun je hele mooie vinden
Ik heb nu van die bass speakers in de achterdeuren
En een wereld van verschil

Freek850

Nieuws: ik heb mn GLT ingeruild voor een T5 uit 1994. Deze heeft bijna 1 ton minder op de teller (de T5 heeft nu 294800).

Weer zaken gedaan bij naamgenoot Freek in Heino :-)

Tot nu toe heel bij met de T5. Stukje stiller en goedkoper in de wegenbelasting dan de vrige op lpg...

sven0503

zit er al een sticker op .. misschien spot ik je dan wel een keer ;)

benvolvo20

ik heb ook nog naar die t5 gekeken vond hem niet zo denderend, vroeg te veel volgens mij inszien.
moet nog wel ff wat dingetjes aan gebeuren.

maar veel plezier ermee!!