prijs van een stoelverwarmingsmatje

Gestart door minizeist, 06-11-2009 21:26:56

Vorige topic - Volgende topic

minizeist

mijn stoelverwarming van mijn bestuurderstoel is stuk, even doorgemeten blijkt het de zitting te zijn. Dus ik dacht even naar de volvo dealer om een nieuw matje te halen.

Zegt de beste man dat deze 55 euro ex btw kost... Dus ik vroeg of we het wel over hetzelfde onderdeel hadden. Bleek inderdaad de prijs te zijn van het matje ... Moet zeggen dat ik het wel erg duur vind. Had volgens mij hier eerder op het forum gelezen dat zo'n matje maar iets van 20 euro koste.

Weet iemand waar deze matjes goedkoper te krijgen zijn of heeft iemand nog een goed matje liggen ??

Tim N

Hoe heb je dat doorgemeten? zit er een aansluiting onder de stoel?

Turbo-Geek

Die prijs klopt aardig hoor .... Kijkende naar sommige prijzen voor sommige onderdelen is het mischien zelfs een 'koopje' ... Soms kan je erg schrikken van met name electrische/electronica onderdelen.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Snellebaksteen

Kijk even op www.conrad.nl. Daar staan in de automaterialen afdeling ook stoelverwarmings setjes te koop, voor hweeeel weinig. Als je het wilt vervangen moet je de stoel strippen, kun je net zo goed een goedkoop setje van 17 euro er in knutselen, je ziet er tenslotte niks meer van. Artikel nummer 856012 - 89
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.