Autoweek Lezers

Gestart door walter leever, 05-12-2009 00:23:14

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Laserblue op 05-12-2009 09:41:30
Citaat van: Misha op 05-12-2009 09:37:57
Citaat van: Laserblue op 05-12-2009 09:29:08
Wat een reclamefolder voor de middenklasse zeg  :eusa_doh:

Beetje aanmatigende reactie, vind je niet ?

nou, schandalig inderdaad  :eusa_whistle:

middenklasse auto dan?  ::)

Vind je? Er staan vaak juist onbetaalbare wagens in.

En waar ik me juist aan erger is 8 pagina's advertenties van Autotrader........  :eusa_wall:

FelixB

Citaat van: Wijnand op 05-12-2009 14:43:12
Citaat van: FelixB op 05-12-2009 10:20:19

Aan de éne kant een pulpblad aan de andere kant ben je weer bij voor die € 1,-/week.

Da's alweer een tijdje geleden. Abo kost €95 per jaar, een los nummer €2,10. Ook ik vraag me af waarom ik nog lid ben, en ben ook vrijwel vanaf het begin lid. Er staan steeds meer artikelen in die me niet interesseren. Het occasiondeel is wel leuk. Maar ja, wat is een leuk alternatief :eusa_think:

Ken zelf ook geen alternatief.
Trouwens, als je je afmeld als abonnee krijg je een telefoontje of je geen lid wil blijven voor € 52,-/jaar ;-)
855R & C70 T5 cabrio automaat

Wijnand

Citaat van: FelixB op 05-12-2009 15:20:29
Citaat van: Wijnand op 05-12-2009 14:43:12
Citaat van: FelixB op 05-12-2009 10:20:19

Aan de éne kant een pulpblad aan de andere kant ben je weer bij voor die € 1,-/week.

Da's alweer een tijdje geleden. Abo kost €95 per jaar, een los nummer €2,10. Ook ik vraag me af waarom ik nog lid ben, en ben ook vrijwel vanaf het begin lid. Er staan steeds meer artikelen in die me niet interesseren. Het occasiondeel is wel leuk. Maar ja, wat is een leuk alternatief :eusa_think:

Ken zelf ook geen alternatief.
Trouwens, als je je afmeld als abonnee krijg je een telefoontje of je geen lid wil blijven voor € 52,-/jaar ;-)

Dat gebeurde me deze week ook toen ik de laatste kampeer en caravankampioen thuis bezorgd kreeg. Dat abonnement heb ik stop gezet, want het deel "kampeer" kunnen ze wel uit de naam weghalen. Gaat alleen nog maar over campers van 80.000+ en caravans die zelfs een XC90 de berg niet meer opkrijgt :eusa_wall:. Blad heeft mijns inziens niets meer te bieden voor de doorsnee kampeerder . Maar wel een bedelbrief bij het laatste exemplaar: of ik niet toch, alsjeblief, voor 25 euro nog een jaar lid wilde blijven  :eusa_pray: . Is natuurlijk wel de manier om aan goedkope abonnementen te komen!

robkuh29

Autoweek kan mij ook niet meer bekoren, enkele maanden geleden liep ik toevallig tegen de Autoreview aan... ik moet zeggen dat dit blad mij positief heeft verrast :laugh:. Zoals het woord al doet vermoeden, veel reviews, veel leuke vergelijkingen ala Topgear und zo weiter.....

Ik verklaar hierbij niet de Autoreview als heilig, echter vind het wel een mooi alternatief als je Autoweek-moe bent

UserID6342

Citaat van: Wijnand op 05-12-2009 17:13:56
Dat gebeurde me deze week ook toen ik de laatste kampeer en caravankampioen thuis bezorgd kreeg. Dat abonnement heb ik stop gezet, want het deel "kampeer" kunnen ze wel uit de naam weghalen. Gaat alleen nog maar over campers van 80.000+ en caravans die zelfs een XC90 de berg niet meer opkrijgt :eusa_wall:. Blad heeft mijns inziens niets meer te bieden voor de doorsnee kampeerder . Maar wel een bedelbrief bij het laatste exemplaar: of ik niet toch, alsjeblief, voor 25 euro nog een jaar lid wilde blijven  :eusa_pray: . Is natuurlijk wel de manier om aan goedkope abonnementen te komen!
mee eens Deze tendens is al een behoorlijk poosje gaande in dat blad.  Heb al erg lang geleden mijn abo opgezegd omdat ik ook vond dat het niets meer te maken had met het kamperen van Jan Modaal.  Zelfs toen ik wegging met hele dikke campers vond ik dat al jammer.  Zonde, want het blad zelf en de reportages over de gebieden / streken waren altijd wel netjes verzorgd.

V70geRwin

mijn vriendin neemt hem altijd even mee uit de leesmap van werk, leest wel lekker weg maar kwalitatief dubieus.
lopen door de map een beetje achter maar las net het artikel over de CTS-V en dat is ronduit negatief voor zo'n zuperwagen voor die prijs. zou er zelf geen geld voor over hebben.

Tim N

Ludo

Tim N