Drenthe

Gestart door Jans Duiven, 07-12-2009 22:58:09

Vorige topic - Volgende topic

Cesar

Hier regent het nog, maar volgens buienradar is het in Rogat al droog  :eusa_dance:

Richard850

Ik kom ook niet, moet ook weer eens werken:S:(

-D©©©L-

Was gezellig. Veel auto's, veel regen & goede koffie. 

reneetje

Citaat van: -D©©©L- op 28-02-2010 14:27:48
Was gezellig. Veel auto's, veel regen & goede koffie. 

Kom ik eens kijken naar zijn levenswerk, is ie om 2 uur al weer weg...... :eusa_shifty:

Hoe dan ook , goed en leuk georganiseerd, Tim  :eusa_clap: :eusa_clap:

Brouwer heeft zijn zaakjes goed voor elkaar , incl. de catering  :eusa_clap: :eusa_angel:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

VolvoDeMio

Citaat van: Richard850 op 28-02-2010 13:08:23
Ik kom ook niet, moet ook weer eens werken:S:(
Dus nog niet aan het Drenthenieren.....?  ;)

petrolhead

Samen met T5-R Jorn afgesproken bij de carpool plaats arnhem noord. Vervolgens naar het tankstation thv Heerde waar henry classic v70 aansloot. koffie gedronken en naar Rogat.
Daar aangekomen stond het gehele grote parkeerterrein eigenlijk al vol; wat een opkomst. En op kleur gerangschikt.

Binnen in de werkplaats stond de ambulance van Hans en de V50 demo met alle toeters en bellen voor onze hulpdiensten en politie als mede een in aanbouw zijnde oranje 242 voor de rally.

Weer met bekenden bijgepraat en ook een aantal onbekenden gesproken

Volvogarage Gerben Brouwer heeft ons zeer goed ontvangen met drankjes en hapjes; waar voor dank :eusa_clap: :eusa_clap: De luxste meeting die ik heb meegemaakt. :)

Hans bedankt voor het organiseren; het was echt perfect. :eusa_clap: :eusa_clap:

corredor

Kort gezegd,

Mooie  dag (op het weer na) met veel mooie auto's, goed georganiseerd!!!

Gr Stefan

pwassink

Vandaag ook maar even heen en weergetuft naar t Drentse Rogat, was beredruk en gezellig daar,  
Fa Brouwer zette zijn beste beentje voor en voorzag in alles wat een mens nodighad naast t niet onbelangrijke onderdak.  ;)

Een hele leuke middag gehad, hoop mensen gesproken en was ons de ca 200 Km rijden dus meer dan waard ..

Voor al degenen die het regelden  of er aan meegewerkt hebben :  eusa_clap
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Jeff

Was goed georganiseerd. Mooie opkomst, veel regen helaas en super nette / goeie hapjes! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

tom480

Vandaag voor het eerst bij een 850 meeting geweest.
Vond het een geslaagde meeting, des ondanks we ( m'n Pa en ik ) niet zo lang zijn geweest, Volgende keer beter.
Ben op de heenweg ingehaald op de snelweg door Fearless, Damn wat een geluid  :eusa_drool: :eusa_drool:

Groeten Tom
- R1200GS -

Jeff

Tim, nog bedankt voor je demonstratie en de pen! ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

SK-Fotografie

en het was super!

Jeff

Citaat van: Timmehh op 28-02-2010 18:20:21
Citaat van: Jeff op 28-02-2010 18:18:31
Tim, nog bedankt voor je demonstratie en de pen! ;)

Geen dank :)

Probeer  hem ook eens als je in het donker rijd, gewoon midden op je dashboard leggen tegen de voorruit ;D
Hang hem wel aan mijn binnenspiegel ;)

marcoenpaula

Allereerst big thank's voor Gerben Brouwer :eusa_clap:
Wat was alles super voor elkaar daar.....
En natuurlijk de opkomst,mooi zootje bij elkaar ;)
Was mijn eerste meeting,maar zeker niet de laatste!
En ook voor Hans,bedankt man!

Groet'n Marco

fearless

Erg geslaagde meeting. Heel erg gezellig. Organisatie en fam. Brouwer bedankt.  :eusa_dance:

Citaat van: tom480 op 28-02-2010 18:03:03
Ben op de heenweg ingehaald op de snelweg door Fearless, Damn wat een geluid  :eusa_drool: :eusa_drool:

Sorry, zag jullie rijden en kon het even niet laten.  ;D  Je hebt trouwens een erg mooie auto. En die kleur is helemaal super, lekker uniek.  :eusa_clap: