Probleem 850GLT (Mensen uit Eindhoven eo?)

Gestart door 850-2.520V-Driver, 08-12-2009 17:23:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

850-2.520V-Driver

Citaat van: thuur op 08-12-2009 19:01:56
Zoek maar eens op 'aardbeving(s)gevoel'.


Gr ;)

Hmmm, gedaan en idd een grote kans dat 't dat is ja...

Zit te twijfelen of ik nu morgen meteen een remrevisie bedrijf zal bellen hier...

thuur

Ach, twee remklauwtjes achter zijn zo gewisseld.


Gr :eusa_whistle:

850-2.520V-Driver

Citaat van: thuur op 08-12-2009 21:46:40
Ach, twee remklauwtjes achter zijn zo gewisseld.


Gr :eusa_whistle:

Vandaag eindelijk eens niet vergeten om te kijken of er 1 rem/velg te warm is. Passagierskant achter is inderdaad significant warmer... bijna warmer dan de voorzijde..

Dus morgen eens verder kijken :)

@iedereen, nogmaals thanks voor alle antwoorden!

Powerpete

sorry niet gekeken, maar dit klinkt hetzelfde als ik deze zomer heb gehad, je schrikt je verloren... en inderdaad lijkt het van voor te komen...

Bij mij waren het de achterremblokken, op de blokken zitten antidreunplaatjes gelijmd, en die waren waarschijnlijk dusdanig heet geweest dat de lijm losgelaten had, en er roest tussen de plaatjes en de blokken zat... nieuwe blokjes erin, probleem weg... Kijk ook even je schijven na, de mijne waren helemaal blauw/zwart van de hitte inwerking....

zie ook. http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,37455.0.html

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

850-2.520V-Driver

Citaat van: Powerpete op 10-12-2009 21:43:31
sorry niet gekeken, maar dit klinkt hetzelfde als ik deze zomer heb gehad, je schrikt je verloren... en inderdaad lijkt het van voor te komen...

Bij mij waren het de achterremblokken, op de blokken zitten antidreunplaatjes gelijmd, en die waren waarschijnlijk dusdanig heet geweest dat de lijm losgelaten had, en er roest tussen de plaatjes en de blokken zat... nieuwe blokjes erin, probleem weg... Kijk ook even je schijven na, de mijne waren helemaal blauw/zwart van de hitte inwerking....

zie ook. http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,37455.0.html

Dankje! Maar ik gok toch op een vastzittende klauw of handremschoenen. Heb vandaag namelijk de auto opgekrikt en dr is amper beweging in 't achterwiel te krijgen... Zit hartstikke vast.. :(

Powerpete

handremschoen lijkt me sterk, dan zou er een voering los moeten zijn gekomen...
kan inderdaad de klauw zijn die vast zit... achterremmen zijn nou eenmaal een zorgenkindje bij de 850....

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)