Groupsbuy spoilerlip 850R/S/V70R

Gestart door nickk., 10-12-2009 21:16:14

Vorige topic - Volgende topic

Jeff

Mooie velgen en raamwisser hadden ze toen! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Rudy-M

Ben er ff niet en ze zijn er!  8)

Nu nog tijd zien te vinden om op en neer te rijden :-\

cas

ik zie hier en daar de lip gemonteerd worden in topics. had het niet verwacht, maar ik vind het niet mooi... het is " teveel". 1 die ik zag ging wel, die was in kleur...   

wat vinden jullie er zelf van? 100% tevreden? dit topic is ook zo stil opeens.  gelukkig verschillen smaken, dus dit is geen solicitatie tot een paar klappen oid  ;D 
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

MarkoC70T5

Zijn er toevallig nog spoilers over? of  komt er misschien nog een 2 de ronden.
Heb het begin gemist en vindt het wel erg mooi staan.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

walter leever

Citaat van: cas op 06-03-2010 15:12:53
ik zie hier en daar de lip gemonteerd worden in topics. had het niet verwacht, maar ik vind het niet mooi... het is " teveel". 1 die ik zag ging wel, die was in kleur...   

wat vinden jullie er zelf van? 100% tevreden? dit topic is ook zo stil opeens.  gelukkig verschillen smaken, dus dit is geen solicitatie tot een paar klappen oid  ;D 

Ik vindt 't eigenlijk heel mooi(ik heb er dan ook 1  ;D)Maakt 't af. ;)

fbm

dat vind ik ook walter, kan ook niet anders! hij hoort ook onder een vst!  :eusa_dance:

Dave

Onder een 850R bumper vind ik de lip geen succes. Onder de VST staat ie wel netjes (maar ik vind zo'n VST bumper op zich maar niks  :eusa_silenced:).

walter leever

Citaat van: Dave op 06-03-2010 22:44:13
Onder een 850R bumper vind ik de lip geen succes. Onder de VST staat ie wel netjes (maar ik vind zo'n VST bumper op zich maar niks  :eusa_silenced:).

Goed bezig ;) ;D.

arjenT5R

Zijn walter en ik nou de enige nog maar die hem er onder geplakt hebben?
Wij willen foto's  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

850 T5 Freak

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Thys

Wauw! :eusa_clap: Dat ziet er heel erg goed uit!

Achterspoiler in de kleur van de bumpers/stootlijsten een idee?

850 T5 Freak

als dat kan wel mooier misschien maar het is van dat schuimrubber achtig spul dus weet niet ofdat dat gaat  :eusa_think:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Turbo-Geek

Gaat niet lukken, de structuur en het materiaal zo veel anders.

Houden zo.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Thys

Goeie, geen idee eigenlijk...

Het is even wat anders, maar op mijn 360 zit ook een 'rubberen' achterspoiler, die was af fabriek ook in carosseriekleur leverbaar. Je zou een spuiter kunnen raadplegen; ik neem aan dat die aan de hand van het materiaal wel kan vaststellen of het wel of niet te spuiten is.

Je bent in elk geval lekker bezig :eusa_clap:

Jeff

Echt schitterende wagen! Zijn de bumpers (zwarte stootlijsten) met lijnolie gedaan of met een ander middeltje, want ze zijn wel heel erg mooi zwaart ;)

verder misschien *70 tankklepje monteren en eventueel ook de handgrepen ervan monteren en zwart spuiten. CY staat niet in verhouding dan denk ik persoonlijk...

Ga vooral zo door man!
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)