Inregelen cruisecontrol

Gestart door rpakuypers, 13-12-2009 13:18:31

Vorige topic - Volgende topic

rpakuypers

Vanmorgen mijn cruiscontrolehendel van de sloop ingebouwd. Hij moet nu nog softwarematig ingeregeld worden. Mijn vraag : wie heeft er een adres in regio midden/noord waar dit voor een schappelijkere prijs als bij de dealer kan ?

Groet,
Roger

Domaso

Volgens mij is dit gewoon plug-and-play. Of niet soms?
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

arjen850

-D©©©L-

Het is een TDI van januari 1998, werken die nog met een balg op het gaspedaal ?

rpakuypers

Het is inderdaad een 98'er TDI en zo te zien is het geen plug-and-play, zoals de dealer al aangaf. Ik krijg in ieder geval geen reactie als ik ook maar ergens op klik.  En nee, een balgje zit er niet want het is electronisch.....

Tips t.a.v. de bediening ?

Groet,
Roger

mevita

waar je die cruise control uitgesloopt heb eventueel ook de computer uitslopen  misschien een optie

rpakuypers

Dat is een optie, maar als ik de computer over ga zetten ben ik toch ook mijn km-stand kwijt ? Natuurlijk komt zo'n hendel van een sloper, maar ik kan me niet voorstellen dat deze defect is. Valt er iets aan te meten/uitproberen om te zien of hij werkt ?

Groet,
Roger

-D©©©L-

Citaat van: mevita op 13-12-2009 13:45:41
waar je die cruise control uitgesloopt heb eventueel ook de computer uitslopen  misschien een optie

Wel meteen even de sleutels opnieuw inleren vanwege de startblokkering. Schiet je dus niks mee op.