Een algemeen VOLVO forum ?

Gestart door Ben, 03-01-2004 10:08:57

Vorige topic - Volgende topic

Ben

Mag ik me als starter van dit topic hier een tussenconclusie veroorloven om weer ON TOPIC te komen:

1. Er is misschien wel behoefte aan een algemeen Volvo Forum maar niet ten koste van het Volvo 850 Forum.
2. Het Swededemon forum is een alternatief omdat het deels in het Nederlands is.

Correctie Swedespeed --> Swededemon. Met excuus.

Reitse

Ja hoor, moet je het wel goed doen :P Ik denk dat je Swededemon bedoelt ipv Swedespeed... ;) ;D

Paul_H

Claimen we Volvospy.nl en maken we een kopieetje van Swededemon.... en dat dan allemaal in het Nederlands ;-)

Johann

Citaat van: ruud op 05-01-2004 22:00:36
He Reitse,
Da's nou jammer dat je denkt dat ik 't over of tegen jou had, ik citeerde toch echt wel het bericht van Zippo, die niet verder kwam dan een enkele smilie, zonder tekst, want ik kwam ook niet verder dan een smilie, die welliswaar absoluut niet aan 't smilen was, zul jij dan weer zeggen, maar we raken van het onderwerp af, zou je bijna gaan denken dat het hier niet meer over een 850/X70 forum zou gaan.

Ruud

Ruud het spiet mie donders maar ik zie er maar een die op de man speelt..
De ander vraagt alleen wat twee voor hem ook al wilden weten.
Hij heeft er alleen niet zoveel woorden voor willen gebruiken.
Zo lees ik het en meerden met mij denk ik.

Dus nog een maar voor de duidelijkheid,

Citaat van: mario op 04-01-2004 23:22:31
Citaat van: Walter op 04-01-2004 21:59:25

Het is toch al niet echt een 850forum meer...

??? ??? ??? verklaar je nader Walter, dit begrijp ik niet helemaal.

Citaat van: Reitse op 05-01-2004 09:20:10
Ja Walter, leg eens uit ??? ;) ;D

Nou Walter? Nounounou? nou???

;)

Johann

Citaat van: S60-D5-NL op 03-01-2004 23:07:43
Citeer
Kun je geen Engels dan?

Zippo

Wellicht is mijn Engels zelfs beter dan jouw Nederlands, Zippo.

Dan zijn we er toch uit?

Ben je hier toch wel aan 't juiste adres..

Of hier

En hier kun je zo nu en dan nog even bijkomen in 't Nederlands.. ;)

BenC70ES

Met 't bovenstaande ga ik volledig akkoord, er zijn er al genoeg (weliswaar Engelstalige ...)-> maar zo bereik je weer meer mensen natuurlijk  :)

Voor volvotuning in het nederlands kan je ook hier terrecht:

http://board.carstyling.net/forumdisplay.php?s=&forumid=23

(van www.volvotuning.be )

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Reitse

En je hebt toch nog altijd het forum van volvo.pagina.nl.

LekkeRRRR

Dit is toch een geweldig forum? Waarom dan nog een ander forum?
't Enige nadeel hier is dat er geen clubgerelateerde onderwerpen ter sprake gebracht kunnen worden (terwijl ik daar, als clublid, best wel eens behoefte aan heb).
Het hangt dus af van het bestuur van de club of die een club-specifiek forum in het leven roepen (met een zekere exclusiviteit voor clubleden; lees: besloten discussies).
jan

levensnevel

Gezien de Nederlandse hokjes geest lijkt het mij onwaarschijnlijk dat een algemeen Volvo forum voor het Nederlandse taalgebied ooit van de grond zal komen. Binnen de Nederlandse Volvo gemeenschap is, op club nivo,  de kloof tussen FWD en RWD  vooralsnog onoverbrugbaar
levensnevel
a smile every mile and
gammal kärlek rostar aldrig !

Pretorian

Citaat van: LekkeRRRR op 06-01-2004 00:36:10
't Enige nadeel hier is dat er geen clubgerelateerde onderwerpen ter sprake gebracht kunnen worden (terwijl ik daar, als clublid, best wel eens behoefte aan heb).
Het hangt dus af van het bestuur van de club of die een club-specifiek forum in het leven roepen (met een zekere exclusiviteit voor clubleden; lees: besloten discussies).
jan

Elke club/vereniiging bestaat uit z'n leden!
Ik zou zeggen, stel het ter discussie op 17 januari op de ALV
If you want the job done right, hire a professional!          Volvo 850 Club lidnummer 0703300

s©ub@

waarom op de ALV?

de 850club heeft niets meer te maken met het forum; dat we af en toe het forum mogen gebruiken van de mods om een activiteit aan te geven is wat anders ;)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Pretorian

Ik kan het mishebben maar volgens mij werdt er geopperd over een besloten gedeelte, Zoals scub@ terrecht opmerkte heeft de Volvo 850 club geen binding meer met het volvo 850 forum.

Dus wanneer clubleden een besloten gedeelte zouden willen zal er eerst over en weer gepraat moeten worden. (overgens heb ik zelf geen behoefte aan een gesloten deel zoals werd voorgesteld )
If you want the job done right, hire a professional!          Volvo 850 Club lidnummer 0703300