Startonderbreker?

Gestart door niwesa, 13-12-2009 20:51:52

Vorige topic - Volgende topic

niwesa

Wie weet hoe ik kan controleren of de startonderbreker werkt? Het gaat om een V70 (Classic) van 2000.
Verkoopt helaas zijn mooie V70

Henk855

Ik zeg ga er in zitten en sluit je deuren met de CV en wacht 1 minuut en probeer te starten. Als ie start dan werkt de start onderbreker niet. Zelfs met de originele sleutel zou de wagen niet mogen starten als het alarm en de CV is geactiveerd.

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

niwesa

Dat doet hij dus wel,starten. Overigens zit er geen alarm op de auto.

Misschiendat de vorige eigenaar hem buiten werking heeft gesteld. Waar kan ik hem eventueel vinden?

Henk855

In elk geval kijken of de juiste relais er in zitten, 210/211 was dacht ik alarm maar daar staat zat over op het forum. Zoek even op alarm cv en dan beginnen op de laatste pagina krijg je 110 pagina's begin dan vanaf pagina 110 te zoeken op het forum.

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

thuur

Citaat van: niwesa op 13-12-2009 20:51:52
Wie weet hoe ik kan controleren of de startonderbreker werkt? Het gaat om een V70 (Classic) van 2000.

Sleutel inpakken in alu-folie en proberen te starten.

Gr :eusa_think:

niwesa

Dat werkt met de folie. De auto start dan niet. Althans hij start moeilijk, en als hij dan aanslaat valt hij direct weer uit.

De startonderbreker lijkt dus te werken. :)

thuur

Citaat van: niwesa op 15-12-2009 13:31:48
als hij dan aanslaat valt hij direct weer uit.

Dan krijgt de antennering geen signaal en werkt de startblokkering. Het is vaker gezegd, het is eigenlijk geen startblokkering, maar een stationairloopblokkering.

Gr :D