850 T5r CY frontgrill varianten gezocht

Gestart door cas, 20-12-2009 22:54:33

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Die regel geld volgens mij juist nog wel hoor ....
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Barry_C70

Citaat van: cas op 21-12-2009 14:52:27
hmmzz ja die is ook wel mooi toch. alleen ga je al snel met een deze richting autostyle gehalte vind ik. koplampen staan ook niet lelijk....

iemand nog een foto van de CY met heldere lampen? 

An IPD mesh grill is NOTHING like a Autostyle grill. IPD's is solid aluminum, where as crap from Autostyle is as plasic and cheap as can be.

jan piet

Citaat van: cas op 21-12-2009 18:08:26
komt denk ik door die nieuwe regel dat het ook niet meer interessant is om een auto van 15 jaar of ouder te rijden zakelijk. dan wil je nog wel een oude mooie goeie betere klasse auto nemen. maar dat is nu ook niet meer interessant.

De bijtelling gaat naar 35% over de dagwaarde.... krijg ik nog steeds buikkramp van 't lachen..... dus daar ben je niet juist geïnformeerd!
Gr,JP

850 T5 Freak

Citaat van: Barry_C70 op 21-12-2009 19:06:09
Citaat van: cas op 21-12-2009 14:52:27
hmmzz ja die is ook wel mooi toch. alleen ga je al snel met een deze richting autostyle gehalte vind ik. koplampen staan ook niet lelijk....

iemand nog een foto van de CY met heldere lampen? 

An IPD mesh grill is NOTHING like a Autostyle grill. IPD's is solid aluminum, where as crap from Autostyle is as plasic and cheap as can be.

hij is alleen niet meer leverbaar bij hun Barry  :-\
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

cas

lekkere boekhouder heb ik dan!  ik zag overigens ook een programma op tv dat een handelaar die juist die 15 jaar en oude autos verkocht er boos om was. maar zal wel boos om het idee zijn geweest dan.

boekhouder heeft het wel gewoon meegenomen in de boekhouding en zei tegen me dat we gewoon doen alsof we van niets weten. dus..... ja. de volvo hou ik wel gewoon prive.

Barry, ben wel benieuwd naar die grill die jij bedoeld!
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

850 T5 Freak

het is de grill die ik poste  ;)

die is van IPDusa.com maar is tijdelijk niet meer leverbaar
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

cas

ow... okey :-)  

nou ja. xc grill moet het maar worden denk ik, dan is het nog echt volvo. nu even bekijken MET of zonder chromen rand.

EDIT:  XC grill van EuropeanT is het geworden volledig zwart. dus wordt vervolgt 17 jan 2010!!

alles op een rij  :eusa_clap:  weet het niet zo.... die heldere lampen maken de auto té nieuw.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....