Broeders in nood!

Gestart door ervani, 24-12-2009 18:06:07

Vorige topic - Volgende topic

ervani

Hier een bericht van de overkant, het zal jullie niet zijn ontgaan dat Saab op dit moment in zwaar weer verkeerd. Wij zijn bezig met een speciale actie en willen toch ook hier bij onze buren melding maken van het evenement.

Voor alle informatie: www.saab9k.nl

En vrijwel zeker zijn er hier ook mensen met een dubbelrol... en dus mensen die ook een Saab bezitten...

daytonawim

Niet alleen SAAB verkeerd in slecht weer, je zal maar door de China worden overgenomen :-(

Wel een leuk initatief, is er al een data bekend ?

RATFINK

Vanmiddag stonden ze broederlijk naast elkaar  ;D

marc-850

Ben persoonlijk niet zo'n Saab-fan, maar vindt dit initiatief werelds! Zal het zeker in de gaten houden, en als het lukt, wil ik er live iets van meekrijgen.
Misschien kunnen we met een groep 'andere Zweden' ergens langs 1 van de routes onze steun betuigen...?

The Saint

Mooi initiatief! En een goede doelstelling: Saab positief in het nieuws brengen.

Succes daar!
No shirt no shoes, no pinball

ervani

Citaat van: marc-850 op 24-12-2009 19:07:59
Ben persoonlijk niet zo'n Saab-fan, maar vindt dit initiatief werelds! Zal het zeker in de gaten houden, en als het lukt, wil ik er live iets van meekrijgen.
Misschien kunnen we met een groep 'andere Zweden' ergens langs 1 van de routes onze steun betuigen...?

Het zou voor de Saab freaks een mooie steun zijn als er ergens langs de route een groep van de broeders staan te wachten (hint) als men zoiets wil gaan regelen dan kan men bij mij de route krijgen zodat men zich op een goede plaats kan opstellen.