Zijn er nog andere modellen

Gestart door Entuscan, 04-01-2004 21:42:39

Vorige topic - Volgende topic

blauwe speer

Mijn bandenboer adviseert Michelin Pilot Sport 2 extraload 92Y

Brutoprijs 2004:305 Euro.

Ps. Prijs was toch geen beslissende factor!

Entuscan

Hoe komen die allemaal aan pilot sport 2, ik zie die benumering er zelfs op de michelin site niet bij staan
Gewoon pilot sport, bedoelen ze gewoon dat het een nieuw type is?? geen idee.

Een paar post terug staat dat ik pilot sport (geen idee 1 of 2) zag staan aan 210 euro, heel verschil met 305 en 320.

Binnekort es bij men bandenboer effectieve prijzen vragen voor Yoko, goodyear, pirelli zero en michelin ps2.
Volgens mij zijn die hier blijkbaar STUKKEN goedkoper als bij jullie zo'n verschillen die ik hier zie met de prijzen bij mijn bandenboer.
Ik wil zeker niet zeggen dat ze bij ons allemaal goedkoop zijn, zeer zeker niet, veel bandenboeren nemen ook hier gewoon catalogusprijs hoor.
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

blauwe speer

Ik noemde de brutoprijs van 305 Euro zoals die band door Michelin in Nederland wordt aangeboden.Hij ligt ook daadwerkelijk op voorraad.

Hangt van je relatie met de bandenboer af hoeveel korting je vervolgens kunt bedingen.

ed

De Pilot is er in een nieuw type, alleen heet dat nog steeds de Pilot (geen type II oid).
Het oude profiel is in een V-vorm, het nieuwe profiel is weer recht. De nieuwe band is bij mijn weten nog niet leverbaar in 17" (205 of 215/45/17) variant voor Volvo.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Entuscan

Citaat van: ed op 12-01-2004 20:42:38
De nieuwe band is bij mijn weten nog niet leverbaar in 17" (205 of 215/45/17) variant voor Volvo.

Gelukkig gaat het hier om de 225/40/18 Volvo variant ;)

Entuscan

Ik ben net toevallig langs men bandenboer gereden en maar ff gestopt om de huidige prijzen te vragen.
Bijgevolg geen lijstje bij vd merken/modellen :( maar ik wist er een deel nog zo en de man was zo vriendelijk om zelf ook ff mee te kijken ;)

1 groot pluspunt is dat men Yokohama's er zeer zeker zijn in 224/40R18 92Y !! (ze staan nogthans niet op hun site) En ze zijn blijkbaar zelfs gehomologeerd voor een Porsche Boxter S :)

Richtprijzen inclusief montage, ventiel, balanceren enz (alles behalve uitlijnen)

Yokohama AVS Sport: 185 Euro
Michelin Pilot Sport 2 : 235 Euro (staan in hun boek indd met 2 aangeduid)
Dunlop SP9000: 173 Euro
Goodyear Eagle F1 GS-D3: 172 Euro
Pirelli Zero Nero: 206 Euro

En een "budgetband" Pirelli P7000 : 151 Euro

Prijzen Inclusies 21% :'( BTW

Als ik wist welke band ik wou hebben ff het merk doorgeven en dan zou hij wel beginnen rondbellen, proberen om een scherpere prijs vast te krijgen. (vandaar richtprijzen, nooit meer als dit)
Of yokohama dit jaar weer een "Lente-actie"' van -10% doet wist hij nu nog niet, dat horen ze pas eind februari omdat officieel die actie pas in maart mag beginnen.
Als dat het geval is dan weet ik direct wat kiezen ;) alhoewel ze nu ook men voorkeur hebben. Maar dan is het echt wel een superband aan een superprijs.

KAASIE

halolo allemaal
he ed de 225/45r17 is er in de  michelin ps 2 een heel mooie band om te zien en rijd fijn.
hallo entuscan met yokohama slechte ervaring gehad met een  4 a 5 mm met een beetje regen glijen op de weg maar was geen avs sport dus kan anders wezen

BenC70ES

Op mijn 16" velgen liggen vooraan Uniroyal Rainsport ook met index 91/92  en achteraan de Michelin Pilot sport 1 (92)(V-vorm) in 225/50

heb ff opgezocht en je hebt ze ook in 18"... heb ook altijd op mijn 480 Uniroyal gehad, zeer goede prijs kwaliteit verhouding en supergoede regenband ook  :)

Uniroyal
Sommerreifen  RainSport 1
225/40 ZR18 91W XL mit Felgenrippe  

Nog banden met de goede index:

Fulda
Sommerreifen  Carat Extremo
225/40 R18 92ZR XL  

Vredestein
Sommerreifen  ULTRAC
225/40 ZR18 92W XL mit Felgenschutzleiste, NEU,  

Pirelli
Sommerreifen  P ZERO ROSSO Asimmetrico
225/40 ZR18 92Y XL nolbl,ohne rotes P ZERO Label

Pirelli
Sommerreifen  P ZERO NERO
225/40 ZR18 92Y XL  

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

JeroenV

kijk als je banden nodig hebt eens op bandenmarktplaats.nl
alle merken banden voor erg lage prijzen.
ik werk zelf bij een brezan filiaal dus ik weet wat een band kost.
op deze site dus wel heeeeeeeeeeel goedkoop.

Jans Duiven

NRZi 225/40 R18 92W XL rechts en links banden.

http://img.delticom.de/Nokian/nrzi.jpg

Slechts €155 per stuk.

Hans