Bluetooth op de sc-805?

Gestart door axelvr, 26-12-2009 15:00:14

Vorige topic - Volgende topic

BOV

Ben benieuwd hoe het uiteindelijk dan allemaal gaat werken...

Hoe dien je de Belkin dan eigenlijk op de stereo aan te sluiten?
I take pictures and build stuff...

axelvr

Citaat van: BOV op 02-06-2010 14:21:19
Ben benieuwd hoe het uiteindelijk dan allemaal gaat werken...

Hoe dien je de Belkin dan eigenlijk op de stereo aan te sluiten?

De Belkin heeft een 3.5mm Jack aansluiting. Ik wil een jackaansluiting maken รก la dittum

Rijns_t5r

hee mooi axelvr,ik had je ge pbt vandaag en wat een actie gelijk,als het goed werkt gaat het bij de t5r er ook in,heb al een mp3/pda audio aansluiting op de sc 801.
maar de volgende vraag,kan je dan een conectie maken met je telefoon,dus mp3 vanaf je telefoon beluisteren?

Belkin's Music Receiver ondersteunt Bluetooth 2.0 met EDR en wordt geleverd met 3,5 mm-naar-RCA en 3,5 mm-naar-3,5 mm kabels. Belkin Bluetooth Music Receiver werkt met alle Bluetooth A2DP-apparaten, alsmede alle modellen iPhone en iPod touch 2G.

ondersteund deze ook bleutooth van je telefoon?

robert
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

BOV

Waarschijnlijk wel...

Als je telefoon een goede microfoon heeft kan je er misschien zelfs mee handsfree bellen...
I take pictures and build stuff...

v40pokemon

Waarom geen Parrot? ik heb deze en ben er zeer tevreden over..

axelvr

Citaat van: v40pokemon op 08-06-2010 08:03:57

Ik ben geen fan van kabeltjes of apparaatjes die niet op het dashboard horen , Ik wil het dash graag zo strak en simpel mogelijk houden en bluetooth hebben.

Overigens heb ik wat probleempjes met de sc-805 waarmee ik loop te stoeien , dus t schiet nog niet echt op.

Rijns_t5r

vertel,wat voor probleempjes,deze zijn er natuurlijk om opgeloste worden en misschien heeft iemand op het forum deze kennis in huis/hoofd  ;) ;D
misschien ik wel  ;D

robert
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

axelvr

Ik heb de radio gedemonteerd , eerst op pin 4&5 van de connector L-R gesoldeerd. Dit werkte niet.

Later(met juiste info) op de L-ch en R-ch gesoldeerd maar nu krijg ik geen verbinding meer met het gehele tape-deck. Vanalles doorgemeten maar ik kom er niet uit. Ook de radio heeft geen geluid meer. Maar de CD doet het dan weer gewoon prima. Ik heb de hele deck afgespeurd naar gebroken banen maar kan echt niks vinden en heb voor mijn gevoel alles doorgemeten...

Nu ligt de radio dus half uit elkaar maar krijg em niet meer aan de praat... aiiii

iemand?

tackle

Citaat van: axelvr op 08-06-2010 10:09:26

Ik ben geen fan van kabeltjes of apparaatjes die niet op het dashboard horen , Ik wil het dash graag zo strak en simpel mogelijk houden en bluetooth hebben.

Overigens heb ik wat probleempjes met de sc-805 waarmee ik loop te stoeien , dus t schiet nog niet echt op.

een parrot heeft geen in het zicht lopende kabeltjes. Als je er iets werk van maakt is het gewoon plug and play

axelvr

Citaat van: tackle op 14-06-2010 17:49:03
Citaat van: axelvr op 08-06-2010 10:09:26

een parrot heeft geen in het zicht lopende kabeltjes. Als je er iets werk van maakt is het gewoon plug and play

Met een Parrot hou je toch altijd een apparaatje in het zicht?

Hoedanook , het gaat me niet zozeer om een handsfree kit maar alleen om muziek , ik heb altijd een BT oortje (vaak in en uit de auto) vandaar ;)

thuur

Citaat van: axelvr op 14-06-2010 16:38:52
Ik heb de radio gedemonteerd , eerst op pin 4&5 van de connector L-R gesoldeerd. Dit werkte niet.

Later(met juiste info) op de L-ch en R-ch gesoldeerd maar nu krijg ik geen verbinding meer met het gehele tape-deck. Vanalles doorgemeten maar ik kom er niet uit. Ook de radio heeft geen geluid meer. Maar de CD doet het dan weer gewoon prima. Ik heb de hele deck afgespeurd naar gebroken banen maar kan echt niks vinden en heb voor mijn gevoel alles doorgemeten...

Nu ligt de radio dus half uit elkaar maar krijg em niet meer aan de praat... aiiii

iemand?

Ook niet ergens een bolletje tin laten zwerven of per ongeluk een doorverbinding gemaakt?

Gr :eusa_think:

axelvr

Citaat van: thuur op 14-06-2010 23:44:04
Citaat van: axelvr op 14-06-2010 16:38:52

iemand?

Ook niet ergens een bolletje tin laten zwerven of per ongeluk een doorverbinding gemaakt?

Gr :eusa_think:

Morgen de gehele radio nog maar een keer checken , het moet iets simpels zijn. Een massa niet goed aangesloten ofzo... Ik ga morgen nog maar even kijken.