Hoi, ook wij hebben vandag een V70 gekocht

Gestart door mark760, 02-01-2010 22:40:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Starbuck

Welkom op het forum en proficiat met je aankoop!
Echter heb ik één opmerking, hoe kom je erbij dat een V70 D5 geartronic bij jou geen vertrouwd volvo gevoel geeft?
En dat een classic dit echter  bij jou wel doet?
Huh?... :eusa_think:

mark760

Tja dat is idd lastig te verklaren, misschien komt het door mijn eerdere ervaring met volvo's waaronder 760 (de meest fantastische auto ooit!) en 240.

De nieuwere V70 zijn heerlijke auto's maar mij te clean en te "rond".

Het was een lastige keuze, de motor en geartronic zijn fantastisch, maar ik zat niet met de zelfde glimlach in de nieuwe V70 als in de classic (al had het een achterwiel aangedreven auto moeten zijn)

Mark

rogerV701998

Hele mooie auto in een prachtige kleur. Veel plezier ermee.

Gr. roger

mark760

Vrijdag hebben we de auto opgehaald, zelfs op een ijzige afsluitdijk rijd de Volvo nog fantastisch!.

In het weekend de nieuwe radio ingebouwd, ben er erg tevreden mee al moet ik noeg een passed frame zien te vinden om de handel af te werken.

Dus nog maar een paar foto's, hier staat hij op bij ons op het pad met het winterschoeisel onder toch erg fijn met deze winterse condities!








henry classic v70

Da's een hele mooie Mark, zo'n "inleg" van het middenconsole en dashboardkastje heb ik nog niet gezien en ik moet zeggen dat het echt schitterend staat bij de rest (mooi geheel) :eusa_clap: :eusa_clap:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Sven850

Mooie auto en gaaf interieur. Zelfde inleg/interieur zat ook in mijn vaders vorige S70, had het daarna niet meer gezien geloof ik.
Ziet er goed uit!
XC40 T4 Recharge

The Saint

Hele fraaie auto hoor!  8)

Waar woon je ergens?

(beetje nieuwsgierig omdat je de afsluitdijk overging en dus wellicht in de buurt van Alkmaar woont)
No shirt no shoes, no pinball

petrolhead

Welkom hier.
Inderdaad een hele fraaie V70.

veel plezier ermee!

mark760

We wonen bij Wognum nabij Hoorn, dus idd niet al te ver bij alkmaar vandaan!

basphil

Welkom Mark dat is altijd leuk om weer een West-Fries te zien op het forum,ene je V70 ziet er fijn uit en zeker een apart interieur.

  Groet Bas

ben-XC70

Citaat van: mark760 op 11-01-2010 20:26:36
We wonen bij Wognum nabij Hoorn, dus idd niet al te ver bij alkmaar vandaan!

ook deze Alkmaarder heet je welkom. Mooie V70 jammer van dat nieuwe nummerbord :(

Vrrrrrrrrianne

En dan komt ie m niet eens showen  :-X  Ziet er goed uit broer!

Piere

Citaat van: mark760 op 03-01-2010 17:02:39
Tja dat is idd lastig te verklaren, misschien komt het door mijn eerdere ervaring met volvo's waaronder 760 (de meest fantastische auto ooit!) en 240.

De nieuwere V70 zijn heerlijke auto's maar mij te clean en te "rond".

Het was een lastige keuze, de motor en geartronic zijn fantastisch, maar ik zat niet met de zelfde glimlach in de nieuwe V70 als in de classic (al had het een achterwiel aangedreven auto moeten zijn)

Mark

Ik denk dat wij nog goed gaan overeen komen ;D

Welkom op't forum, mooie en propere wagen heb je :)
En een mooi interieur, ik had't ook nog nooit gezien.

Gegroet!
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

hathü

Nu nog een dakspoiler scoren en andere velgen i.p.v. de Antlia,s en hij wordt nog mooier dan ie al is. ;)

mark760

He zus,
Jij hier? Ja fijne auto, je bent altijd welkom voor de kraam visite!

Mark