Nordicar heerhugowaard

Gestart door BobbyV70, 04-01-2010 23:16:30

Vorige topic - Volgende topic

jan piet

Heb er zélf geen ervaring mee, wél is mijn auto bij de vorige eigenaar (monteur bij Martin Schilder) daar in onderhoud geweest. Het onderhoud was naar zijn zeggen goed, maar hij was niet altijd tevreden over de wijze van communiceren / hogere rekening dan verwacht bij ophalen.
En inderdaad gaan we in maart sleutelen met de 850 club bij Nordicar.

Gr,JP

basphil

Nou ik vindt ook dat iedereen zijn eigen mening mag hebben dus dan geef ik mijn mening ook maar ik persoonlijk heb goede ervaringen tot nu toe met Nordicar. :eusa_dance:

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,37114.0.html

Turbo-Geek

En zo zal het altijd zijn, de eerste dealer, tuner, leverancier, bandenboer, spuiter, garage, etc waar iedereen positief is moet ik nog tegenkomen ...
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

basphil

Dat klopt ik persoonlijk was niet tevreden over Estate services en wat ik al zei ieder zijn mening en dat moet ook kunnen!!!

BobbyV70

Zo, vanmiddag mijn auto opgehaald bij Nordicar. Ik moet zeggen top service maar best wel aan de prijs. Ik moest 950,- Euries betalen  :o voor het vervangen van de D-riem maar daar zat wel wat meerwerk bij o.a. 5 gloeibougies en een krukaskering en een paar spanrollen, pompriem + spanrollen.

Maar hij loopt weer als een zonnetje  :D

Henk855

Citaat van: BobbyV70 op 18-01-2010 18:40:53
Zo, vanmiddag mijn auto opgehaald bij Nordicar. Ik moet zeggen top service maar best wel aan de prijs. Ik moest 950,- Euries betalen  :o voor het vervangen van de D-riem maar daar zat wel wat meerwerk bij o.a. 5 gloeibougies en een krukaskering en een paar spanrollen, pompriem + spanrollen.

Maar hij loopt weer als een zonnetje  :D

Het is natuurlijk een pak geld maar aan de andere kant vind ik zeker met de verse gloeipitten en een krukaskering niet echt extreem.

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

daytonawim

Citaat van: jan piet op 12-01-2010 09:38:04
Heb er zélf geen ervaring mee, wél is mijn auto bij de vorige eigenaar (monteur bij Martin Schilder) daar in onderhoud geweest. Het onderhoud was naar zijn zeggen goed, maar hij was niet altijd tevreden over de wijze van communiceren / hogere rekening dan verwacht bij ophalen.
En inderdaad gaan we in maart sleutelen met de 850 club bij Nordicar.

Gr,JP

Martin Schilder, das een lekker bedrijf die zeker verstand hebben van zeer hoge en onverwachte rekeningen.
mijn Golf hebben ze ondanks rekeningen van een paar duizend euro nooit kunnen maken.