hoogte regeling koplamp overzetten

Gestart door clubman, 07-01-2010 18:00:25

Vorige topic - Volgende topic

clubman

ik hebkoplampen met hoogte regeling maar een is er kapot ,[DE LAMP DAN]
kan ik het elec gedeelte van de koplamp overzetten in een manuele koplamp{zonder elec hoogte regeling} ???

weet iemand dat alvast bedankt voor reacties

Misha

Ja, dat kan.

Sterker nog: het is niet meer dan de handmatige schroef eruit klikken/draaien en de motor erin draaien/klikken, is een bajonetsluiting.

EDIT: bij een S70 tenminste// :-[
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

clubman

met zweet op mijn kop geprobeerd te draaien ging goed eruithalen ook {bijna niet} ik dacht dat ik hem zou afbreken
maar het is gelukt bedankt voor de reactie

Misha

Je moet het balletje dan ook weer in het gaatje van het binnenwerk wrotten, maar dat is logisch denk ik.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

tackle

nou, voor de apk moet tegenwoordig alles wat erin zit ook werken.

mevita

Als ze het zien is het zo inderdaad apk afkeur, dus als je het wilt doen op die manier dien je ook in het interieur je hoogte verstellingsschakelaar te verwijderen voor de apk,

gr mevita

Jeff

Citaat van: mevita op 07-01-2010 20:58:54
Als ze het zien is het zo inderdaad apk afkeur, dus als je het wilt doen op die manier dien je ook in het interieur je hoogte verstellingsschakelaar te verwijderen voor de apk,

gr mevita
Gewoon schakelaar vervangen door blindplaatje en later de schakelaar weer terug plaatsen ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)