Bangmoe !

Gestart door Misha, 08-01-2010 19:58:55

Vorige topic - Volgende topic

Misha

In het kader van de lange winteravonden en de trend naar meer maatschappelijk beschouwelijke topics :

Zijn jullie inmiddels ook zo bangmoe ?

Het kan aan het seizoen liggen, mijn leeftijd, de combinatie maar er lijkt de laatste 2 a 3 jaar een enorme trend te zijn waarbij het er vooral om gaat om de mensen bang te maken en houden. Angst voor Terrorisme, angst voor iedereen met een kleurtje, angst voor virussen en bacterieen, angst voor het klimaat, angst voor het weer, angst voor het milieu, angst voor aggresiviteit, berovingen, Econimische Recessie, Internet en MS terreur,  kinderverkrachters en pedofielen..

Ik word er helemaal sch..tziek van.

Elke dag wel een waarschuwing, een landelijk terrorismeniveau, overal probleembuitenlanders,  ultra-rechts, jeugdbendes.. Weeralarm, het milieu gaat eraan, CO2, Global Warming, geef-je-buurman-aan, rekeningrijden, inentingsprogramma's, winterbanden..

Allemaal trends om mensen van alles en nog wat door de strot te duwen en allerlei nare controlemaatregelen in te kunnen voeren..

En dat alles lijkt naar Amerikaans Model te zijn gebouwd waar ze al jaren deze methodes gebruiken.

Bah !
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Emiel

Je vergeet het tekort aan strooizout!

Eng! Bang!

innocenti

Ik ben bang van jouw avatar.

Even serieus. Buiten het bang maken lijken er ook steeds minder mensen gezond na te kunnen denken. Er zit misschien zelfs wel een relatie tussen.

elianmars

Ik ben nergens bang voor, behalve voor mijn eigen vrouw  :eusa_shifty:

Maar je hebt wel gelijk, Misha. Het lijkt tegenwoordig wel of je niks meer zelf mag beslissen. We worden gewoon geleefd.

rpakuypers

"En dat alles lijkt naar Amerikaans Model te zijn gebouwd waar ze al jaren deze methodes gebruiken."

De crisis hebben we ook aan de Amerikanen te danken met hun financiĆ«le stelsel  :eusa_clap:

Groet,
Roger

M a r c

Je wordt hier inderdaad overal bang gemaakt en overal tegen in bescherming genomen/betutteld.... Maar ja, het lijkt ook wel of men dat heden ten dage ook wil....  nu protesteert men al als het een keer goed sneeuwt en er geen weeralarm is afgegeven, wat een onzin, alsof we dat 10 jaar geleden ook hadden? Wordt tijd dat mensen weer eens voor zichzelf durven te beslissen en problemen te tacklen in plaats van dat geklaag en gejank bij allerlei (onzinnige) instanties  >:(
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Snellebaksteen

Gewoon niet naar luisteren en je eigen gang gaan. Ben je lekker de dapperste zonder dat je het doorhebt!!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Misha

Citaat van: Emiel op 08-01-2010 20:01:40

Eng! Bang!
inderdaad weer zo'n voorbeeld

Ronbroek

Ik ben nog steeds niet bijgekomen van m'n Y2K angst  :eusa_shifty:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

M a r c

Citaat van: Misha op 08-01-2010 20:06:35
Citaat van: Emiel op 08-01-2010 20:01:40

Eng! Bang!
inderdaad weer zo'n voorbeeld

en er is niet eens iets aan de hand....

Over sneeuw kun je ook gewoon rijden overigens.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

heutink

Citaat van: Ronbroek op 08-01-2010 20:06:43
Ik ben nog steeds niet bijgekomen van m'n Y2K angst  :eusa_shifty:
;D
ja, dat was ook zoiets........flauwekul
:eusa_whistle:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Misha

En dan als je een baby hebt, daar hebben ze ook weer een heel arsenaal voor.

Niet op de buik, niet te warm, niet te koud, handen ontsmetten voor je hem oppakt, geen tocht, in de omgeving van 40 km niet roken, wiegendood, hersenvliesontsteking, op tijd eten maar niet te vaak, te dik, te dun..

Emiel

Citaat van: Misha op 08-01-2010 20:10:21
Niet op de buik, niet te warm, niet te koud, handen ontsmetten voor je hem oppakt, geen tocht, in de omgeving van 40 km niet roken, wiegendood, hersenvliesontsteking, op tijd eten maar niet te vaak, te dik, te dun..

Ik heb er nog nooit wat van aangetrokken, bij al m'n kinderen niet.

En ze leven nog steeds.. :eusa_eh:

Sbv

We worden nu alweer de put ingepraat voor komend weekend. Net even naar sbs gekeken dus ja...........

Ik wordt zelf wat moe van die betutteling en bangmakerij

Ben