GreenChoice

Gestart door Thys, 23-12-2009 21:45:57

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Gewoon lekker bij je huidige leverancier blijven.

Al die verhalen dat je honderden euro's goedkoper uit zou zijn, zijn niet waar. Je kunt hooguit wat geld krijgen als "beloning" voor het overstappen.

Beter zien of je eventueel voor een bepaalde tijd de prijzen vastzet bij je huidige leverancier. Daarmee kun je misschien wat besparen.

Ik hou het gewoon zoals het is. Zul je zien dat als ik het vastzet, de prijzen gaan dalen  :eusa_doh: :eusa_doh:

Ik ben al vanaf mijn 23 jaar klant bij Eneco en heb nog nooit problemen met ze gehad.

Nuon is nu onze netbeheerder. Daar heb ik helaas wél problemen mee (gehad).

Ludo

Citaat van: elianmars op 24-12-2009 12:37:49
Al die verhalen dat je honderden euro's goedkoper uit zou zijn, zijn niet waar.

Ik stel altijd maar 1 vraag.
Of ze me zwart op wit willen zetten, met alles wat hoger uitkomt, voor hun rekening willen nemen.
Ben je er meteen mee klaar.  ;D

coyote1980

Colporteurs heb ik een hekel aan, heb ze van Greenchoice nog nooit gezien. Toen we een paar jaar geleden ons eerste huis kochten gekozen voor Greenchoice, destijds i.i.g. alleen maar positieve ervaringen te vinden en zelf nooit gedonder gehad met ze. Later nog een aparte garagebox aangemeld en na verkoop ook weer afgemeld. Dat huis is inmiddels verkocht en ook in ons nieuwe huis weer Greenchoice genomen. Paar keer t.t.v. de aankoop van die garagebox met de servicedesk gebeld voor wat informatie over 'hoe de garageboxmeter aan te melden' met duidelijke antwoorden.

Kortom: al vele handelingen met ze meegemaakt en altijd is alles soepeltjes verlopen.

Tarieven vastzetten is imo niet interessant voorlopig.

Wij bespaarden wel een aardig bedrag t.o.v. bij Essent blijven zitten destijds. Misschien dat dankzij deze concurrentie de tarieven van Essent meer gelijk getrokken zijn met deze operatoren.
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

UserID6342

Zat eerst bij de Nuon toen overgestapt naar Essent en heb daar een hoop gezeik gehad, tot aan rechtbank toe en uiteindelijk wel in het gelijk gesteld, maar dan ben je dus zomaar ruime 3 jaar verder.  Sinds het Essent verhaal zit ik bij Oxxio en dat bevalt me prima.

Thys

Dank voor alle reacties! :-*

Ze hebben me vandaag teruggebeld, en ik heb aangegeven dat ik nav. alle rampverhalen besloten heb niet met ze in zee te gaan. Hoop dat hiermee de kous af is :eusa_pray:

mevita

Misschien kan een van jullie me helpen met het uitvoeren van een eenvoudig testje, tenminste als je een stroommeter met een schijf hebt,
het volgende met de tv(lcd) aan en de pc en nog wat minimale app doet mijn schijf er 20 sec over eer hij rond is ,met de tv uit 15 sec en nu komt het met m,n luchtdroger  is hij al in 2 sec  :o rond dus ik vermoed dat er iets niet klopt met de droogtrommel(we hebben een heel hoog stroomverbruik).
Misschien kan iemd even testen  of dat normaal is dat als de droger aanstaat de schijf van de stroommeter binnen 2 sec rond is,
alvast bedankt,

gr mevita

reneetje

Citaat van: mevita op 11-01-2010 23:37:59
Misschien kan een van jullie me helpen met het uitvoeren van een eenvoudig testje, tenminste als je een stroommeter met een schijf hebt,
het volgende met de tv(lcd) aan en de pc en nog wat minimale app doet mijn schijf er 20 sec over eer hij rond is ,met de tv uit 15 sec en nu komt het met m,n luchtdroger  is hij al in 2 sec  :o rond dus ik vermoed dat er iets niet klopt met de droogtrommel(we hebben een heel hoog stroomverbruik).
Misschien kan iemd even testen  of dat normaal is dat als de droger aanstaat de schijf van de stroommeter binnen 2 sec rond is,
alvast bedankt,

gr mevita

Zet je wasmachine of je oven maar eens aan , moet je dan eens zien......

Vrij normaal hoor , alles wat elektrisch verwarmt vreet stroom.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

elianmars

Wij hadden ook zo'n stroomvreter.Toen die kapot ging, hebben we een droger aangeschaft, die werkt d.m.v. een warmtepomp. Scheelt heel veel in het verbruik!

mevita

Daarom wilde ik het ook graag weten want dan gaat hij bij ons ook de deur uit voor een zuiniger model

GeertG

LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Powerpete

welke droger dan ook, vermogen is vermogen, eentje die minder vermogen heeft zal er langer over doen, dus onder de streep blijft hetzelfde over... t is een simpel rekensommetje wat je vroeger bij Natuurkunde als t goed is hebt geleerd...   stel drogert is 2500 watt, staat een uurtje te draaien, is 2,5 Kilowattuur.... we nemen een superzuinige van 1250 watt, die er alleen 2 uur over doet, kom je nog steeds op 2,5 Kilowattuur uit... lood om oud ijzer dus....

zelfde als je verbruik, PC is ca 50 watt TV is 150 watt, lampje 50 watt, totaal 250 watt... en je droger 2500 watt, is dus 10 keer zoveel, ergo, schijfje van de meter is 10 keer sneller rond, simpel....

Bedrijfstechnisch regelmatig met allerlei energieboeren en telefoonfiguren te maken, het begint meestal met wij kunnen U goedkoper stroom/telefoon aanbieden !!!, mijn eerste antwoord, weet je wat ik nu betaal dan ?? euh nee.... meteen klaar... :evil: :evil:.. en dan door de winkel roepen, Yes, recordje.. 25 seconden !!!

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Hans Duiven

Oxxio?
Daarvan moet ik nog steeds 455 euro vangen sinds 2004.
Wat een oplichters. Niet te bereiken als je geld moet terugvangen. Nee, zij bellen jou en als je dan toevallig niet opneemt dan heb je pech gehad en kan je opnieuw de procedure in. Regelrechte energiemaffia bij Oxxio.

Hans